Friday, June 01, 2007

Gecen hafta ne cok gezmistik, bu haftaysa sadece bir gun aslihan kresteyken alisveris icin disari ciktim, oda ders calismaktan bunaldigimdan...finallerle dolu bir hafta cuma gunu itibariyle basladi, ve geriye 4 tane kaldi, pazar gunude sinavim var, p.tesi gunu ders, carsambada o dersin sinavi, sonra persembe aksami bir sinav daha sonra bu donemde bitiyor ins...sali ve persembe derslerimin hocasi masteri dusunup dusunmedigimi sordu, iste computer'de bir master programi var okulun neden basvurmayi dusnmuyorsun dedi, yok dedim cok yoruldum, diplomami alayim yeter, yine bi kac kez sordu, bak ptesi gunu master programiyla alakali bilgilendirme niteligindekonferans tanisma tarzi bi program var ona katilmayi dusunmezmisin filan dedi, yok ben almiyim dedim, hakikaten turkiyede 1.5 yil zaten biyoloji okudum, burda yaklasik iki yil ingilizce hazilirk, simdi okudugum bolum, aradada iki yillik bi bosluk var, sonra bir yilda hamilelikten oturu olusan gidememe, ben yilmayimda kim yilsin diye dusunuyorum bazen...bazense bu okul bitince baya bi bosluga dusecegim diyorum:)cunku hayatim 7 yasindan beri okullarda gecti, oyle cok okul, oyle cok unv degistirdimki....bu sanirim 4. uiniversitem:) bunda baya sebat gosterdim ins sonu gelir...SIkILiyorum bunaliyorum, su kollarimda disagrisina benzer agri icin bile doktora gidecek zaman bulamiyorum, cunku evle, kizimla alakali eksikliklri tamamlamayla geciyor o bosluklarimda, yada biraz rahatliyim diye disari cikmalarla...dusunuyoumda uzun zamandir sIk gorustugum arkadaslarimla gorusuyorum, daha ziyade onlar ariyor kimseyi aradigim yok, gecende alisverise gitmistik, arkadas beni uzaktan gormus tanimis kostur kostur yanima geldi, ben oyle dalginim vede kafamda kac bin tane sey varsa o ta yani basimda olana kadar farketmedim onu, utandim birazda bu farkedememislikten...yine gecen gun VA'dan tanidigim bir abla aradi, hal hatir icin, onuda baya uzun zamandir aramiyordum, yine utandim o arayinca...aslinda ziyaretlerine gitmem gereken, davet etmem gerekenler var bi turlu olmuyor, kendimi bazen coook yorgun hissedeiyorum, bazen az kaldi cogu zaman oyleyim, sadee dusunuyorumda ferahlamak icin 10-15 dakika yazmanin bisiler okumanin disinda kendim icin pekte bisi yapmiyorum, surekli kendime evle, kizimla, derslerimle alakali bi suru ugras bulup, gunu geciriyor vede oylece bitiriyorum...Gezen gu kizimin odasinin duvarlarina cicekler cizdim, kelebek ve ugurbocegide, bu beni acayip keyiflendirdi, onceden tezhip motif ve desenlerini calisirkende ayni huzuru hissederdim...eger haftasonlari tezhip kursu gibi bi sansi olsa ne guzel olurdu, Istanbul'u ozluyorum...Istanbul'da nekadar cok soylesi, fuar, konferans tarzi seyler bulurduk, gittigimiz mekanlar nekadar hostu, bir kere namazi nerde kilacagim sIkIntisi olmadan bir camide namaz kilabilmenin huzuru... simdilerde dua ediyorum portatif seccade hediye eden gazeteye, iyiki vermis boyle bisi, her bir yerde isime yariyor hamdolsun, alisveris merkezlerindemagazalarda soyunma odalarinda namaz kiliyoruz cogu zaman:)komik ama oyle:))hakikaten camiler ne guzel nimet, burda bi kere alisverise gidip sonrasinda namaz kildigimiz bir cami oldu, Fatih Camii, burda bir grup turk yaptirmis, Allah razi olsun yaptiran, yapan vede maddi manevi emegi gecenlerden o gun alisveris sonrasi camiye gidip namaz kilmak amerikadaki en buyuk luxlerimizden biriydi Tukiyeyi hatirlatan...Su sira saglik sorunariyla mesguluz ailecek, hani buuk capta degil hamdolsun ufak tefek denilebileck seyler ama iste insa nasilda anliyor kiymetini bilmedigini bu guzel nimetin, varmi saglik gibisi, Allah kimsenin agzinin tadini bozmasin afiyetten ayirmasin...

4 comments:

Kuaybe said...

Allah şifa versin en kısa zamanda canım.. küçük de olsa sağlık sorunları çok etkiliyor, üzüyor insanı.. Allah daha kötülerinden korusun.. ayrıca okul da bitmek üzereymiş bak, hadi gözün aydın..

Anonymous said...

Sagolasin Kuaybecim, ins okl bitecek bu sene Allah'in izniyle, bunu dusunmek rahatlatiyor hamdolsun:)

Güneşli Günler said...

Arzu çok geçmiş olsun hepinize. Demek yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin. Maşallah sana. Hayırlısıyla bitirirsin umarım. Ben de geçen yıl niyetlendim yüksek lisansa ama burada yaşayacağım sıkıntıları ve stresi düşününce, yeter bu kadar okul dedim. Şimdi uslu uslu işime gidiyor evime dönüyorum, ha birde şunu anladım, okulda öğrendiğim hiçbir şey iş hayatında karşılık bulmuyor. Birinde hep yeni şeyler diğerinde ise hep tekdüze, basmakalıp... Böyle de bir çelişki işte...

Unknown said...

insaallah Ahimsacim, bu donem olmasada bu sene bitecek...baya bir sabir gosterdim, gsterdik diye dusunuyorum, insallah hayirlisiyla biter!Master olayi amerikada cok dah kolay,ozellikle burslusu, NY haricindeki diger eyaletler bu hususta cok olanack sagliyor,Turkiye biraz daha zr degilde grip, esela ben esimin mastera kabul aldigi zaman interview de sorulan sorulari bana soylediginde acayip sasirmistim,ornegin, hangi yyin organlarini taip edersin?kizkardesin basortulumu? dans severmisin, Esimde sayisal bir bolumde master icin basvurdu ve bilmiyorum turkiyedeki o sinavin adi nedir ama 71 aldi ve cok iyi oldugu icin bu puan vede hep interviewde yuvarlak cevaplardan kabul aldi:)ama sonra birakti, turkiyede nereye kadar akademik kaliten onemliki, hele bu sayisal bir branstaysa!