Tuesday, July 31, 2007

Bugun mutluyum:)gerci hemen hergun kendime mutlu olacak bir sebeb bulurum, bulmaya calisirim, depresif oldugum zamanlardada bu boyledir hamdolsun, ya birine anlatirim sIkIntimi yadahem anlatir hem aglarim:)) ama acilirim, yine mutlu olurum:) seviyorum bu huyumu:)Bugunse gecen hafta bed bath&beyond'in web sayfasindan bi urun begenmis, hele indirimde oldugunu gorunce, haftasonunu zor etmis, onca yagmura yinede magzasina gitmistik:))ama magzadaki gorevliler bulamadilar bahsettigimiz urunu, derken store manager geldi, web sayfasindan urunu check etti, isterseniz order yapalim dedi ve bize bi guzellik yaparak shipping'ide wave etti:))oyle olunca istedigimiz urune cok da iyi bi fiyata almis olduk, iki gun sonrada elimize ulasmasi cok daha guzel oldu,hem cabuk gelmesi hemde web sayfasinda gordugumden cok daha guzel bisi olmasi beni mutlu etti:)urun ne mi, iste su:)

5 comments:

Anonymous said...

merhaba arzu, güle güle kullanın çok şık ve çok ucuzmuş. bende walmarttan bi benzerini almıştım. walmartta bile bu kadar ucuz degildi:) you are very lucky.
ben de şu aralar california da uzun kollu dar renk renk body ler arıyorum. elbiselerin içine falan giymelik. bulamadım bir türlü. nerelerde bulabilirim bir fikriniz var mı?

Nurdan

Unknown said...

Tesekkur ederim Nurdan, gercekten cok iyiydi fiyati, ve cok da sIK durdular evimizde:)

California'da insaallah bahsettigim magzalardan vardir, gecen yil benetton'da uzun kollu badiler bulmustum, bu sene H&M'den aldim uzun kollular, haftasonu macys'te gordum yine,Gap'ten alabilirsin, hatta web'te cok indimli oluyor, 100 dolar ustu free shipping optioni var:)kaliteli seylere pek nadir rastlasamda zaman zaman old navy'de de guzel seyler olabiliyor, hesapli ve guzel alisverisler:)

Unknown said...

simdi aklima geldi victorias secretta da oluyor uzun kollu bodyler, ama ben web den yaptigim icin VS alisverisini bi tek orda gordum clothing yoksa magzalarinda gormedim ordada 100 dolar ustu free shipping optioni var:)

Anonymous said...

tşkler , VS de guzel bir tane gördüm. galiba onu alıcam.

arzu c you are an angel:)

Nurdan

Unknown said...

That's great! I know:)) I just need two wings to be a real one:))))))))