Saturday, August 18, 2007

...

Su gectigimiz bir hafta hayatimin en uzun gecen bir haftalarindan biriydi, yengemin rahatsizliginin soku,Turkiye'ye gidip gelme dusuncelerim arasinda yasadigim gelgitler,yeni donem icin kayit islemlerini halletmeye calismam, Turkiye'ye gidis icin okuldan izin almam, buarada baska bir eyalete sirf moral depolamak icin gunu birlik yapilan yolculuk, ertesi gune yapilan baska bir program,o bu derken yine p.tesiye sarkacak islemler en erken haftaya c.tesiye uygun fiyata bulunan bilet ve sadece eger ki tabi vize alabilirsem-onunda stresi ayri buarada-15 gun kalibilecegim bir Turkiye'ye gidisi dusunup tanisip durduk, 4 yilin 3 yili okul+ev+annelik ucgeninde bir haylide stressli gecmisken,vize bir riskken,napacagimizi sasirmis durumdayiz, gunler o yuzden sanirim cok uzun geldi, cok uyku seven ben geceleri uyuyamaz sabahlarida erken kalkar oldum...sirf vize stressi yasamayalim diye ekimde 4 yili tamamlayacagimiz bir NY yasamimiz var ki, en cok ailemin yaninda olmak istedigim donemde sirf vize islemlerini dusundugum icin gidememek beni cok uzuyor...Okulun son yilindayim, hani sebebler dairesinde bir sey sorun olacakmis gibi gozukmesede arkadaslarin yasadigi vize sIkIntilari bizi fazlasiyla urkuttugu icin hala kararsiz bir haldeyiz...Su sira en cok ihtiyacim, ihtiyacimiz olan sey ise dua...

4 comments:

gunlukcugum said...

s.a canım rabbım kolaylıklar versın arzucum ben vızemı hamdolsun kolayca aldım ama alamayan cok vardı guzelım.bıde cok kalabalıktı .donus tarıhınede az kaldı arzucum bıraz daha sabır canım.burdan bır ıstegın olursa soyle guzelım.hersey gonlunce olsun selam ve dua ıle..

Unknown said...

Eminecim bende dunden beri surekli bloguna bakiyorum ki vizeyle ilgili bisi yazmismisin diye,sevindim kolayca almana, Elhamdulillah!Eminecim evet cok cok az kaldi 10 ay kadar bi sure ama iste bunu aklen kabul etsede insan kalbi ne olursa olsun nekadar kisa bi sure icin olursa olsun gitmekten yana oluyor, hayirlisi herseyin!cok tesekkur ederim canim, annemler henuz gonderdiler bisiler postayla:)sorman bile cok buyuk incelik!

Ayşe said...

canım benim gerçekten zor ve stresli günler geçirmişsin..hayattaki belirsizlikler de çok daha zorluyor insanı..hayırlısıyla ve gönlünüze göre olsun herşey inşallah..
sizin için ve yengen için de dua edeceğim...
sevgilerimle canım...

Unknown said...

Aysecim hakikaten zor bir hafta oldu ozellikle benim icin, okulumun bitmesine sadece 10 ay var Allahin izniyle, bu son 10 aya dayanabilirmiyim Turkiye'ye gitmeden bilemiyorum!cok tesekkurler dualarin icin Allah razi olsun, insaallah senin dua edenlerin daha cok olsun, gonlundeki butun hayirli muradlarin kabul olsun!