Sunday, August 19, 2007

Gecen hafada alisveris yapmis, alisveris yaptigimiz cadde uzerindeki turk bakkalinin onunde haslanmis misirlari gormus, Turkiye'yi hatirlatmis olmasi hasebiyle sevinmis birer tane almis ve de afiyetle yemistik:) ve sonrasinda yuruyuse cikmis okyanus havasi almistik , ama bunlar beni rahatlatmamisti ki herzaman cok mutlu bir sekilde donerdim eve...bu haftada gecen hafta childrens placesin web sayfsinda gordugum ve aslihanla cok begendigim, ama bizim ordaki magzasina henuz gelmemis olan kabana bir de yakindan bakalim o bayildigimiz ayakkabilari da gitmisken alalim diye long islanddaki mall'e gittik, sanirim hic bu kadar uzun kalmamistik alisveriste dile kolay yaklasik 6-7 saat disaridaydik, sanirim alisveris arasi yedigimiz subway sandwichler bize enerji vermis olmaliki, genelde 3 saat suren alisverimiz bir hayli uzamisti ki eve geldigimizde sasirdik bu kadar sure alisveriste kalisimiza:)sanirim bi cok magzaya girip ciktik, ilk durak childrens placeti haliyle, onceleri bu magzaya her girisimde "Allahim kizim ne zaman buyuyecek ve ben sizelari buyuklere gore olan o daha cici elbiselerden alip giydirebilcegim" diye dusunurken, simdiler de bir yas oncesi bebekler icin ne kadar da tatli ve cici seyler uretiyorlar diye dusunmekten kendimi alamiyorum! hatta bugun 6.5 aylik yigenime sirinmi sirin bir elbise aldim, yazlik ama olsun aldim yinede cok sekerdi!renkleri olsun elbisenin kendisi olsun bayldim yahu:) Turkiye'nin su sicak havalarina cok da guzel gider insallah! Bugun neseliyim nedeni turkiye'dekilerle gorusmem, buyuk abimin nesesi sakalari, baya bir gulduk esimle:)hele kayinvalide&peder tam forumlarindaydi:)))aklima geldikce guluyorum:) Neyse daha sonra nineweste baktik, nedense ordaki bir cok sey bana dandirik gelir, bazen arada gonlume gore bulurum:)bugun mesela iki tane canta vardi ben cokbegendim, esim evrak cantasi mahiyetinde bisi olarak gordu, hala aklim o cantada!keske alsaydim, mezun olacagim insaallah ya bi gun masal gibi inanmasi zor ama olcak insaallah iste o gunun hemen ardindan gelen gunlerden birinde bir ise baslayacagim ya iste o gun kullanirdim:P sonra macys'e gittik parfumlerden bakindim, aslinda gonlume gore bi tane almadim aman iste bunuda denememis olmayim diye aldim gibi bisi oldu, hatta arabada bana acayip agir koktu elime serpistirilen sample'in kokusu, halihazirda karsimda duruyor kendileri, keske ralph lauren'e devam mi etseydim, ucuyordu gidiyordu hemen kokusu, ama beni bayiltmiyordu en azindan:) neyse VS gittik webten daha ucuz buldum desem ama nedense indirim yazmiyor urunlerin ustunde kasaya gidince sasiriyorsunuz fiyatin azligina, himmmm bu store'dan almak daha karliymis diyorsunuz katalogtan secmektense:)en sonda yine macys ten bir gunes gozlugu alayim dedim(yalniz benim aldigim Steve Maden'nin linktekine benzer modeliydi, yaklasik linktekinin yari fiyatina:), sezonun son indirimleri bunlar yoksa kalmayacak cunku kaldirilacaklar yakinda reyondan:), cunku hava sicakligi sonbahari animsatiyor, gecen hafta aldigim ceketi ancak 1-1.5 ay sonra giyebilirim diyordum ama dun ve bugun giymek nasip oldu:)Rabbim hayirli zamand hayirli gunlerde hayirlisiyla kullanmayi nasip etsin aldiklarimizi vede her gunumuu hayirlietsin insaallah...

3 comments:

Ayşe said...

Maşaallah canım yaaa, ne güzelsin bugün...Rabbim neşenizin bozulacağı şeyler yaşatamasın hiçbirinize inşallah...çok sevindim senin adına ve acayip bi pozitif elektrik aldım gidiyorum..

bu arada tabiiki gelecek o günler, gideceksin işine..olsun başka zaman alırsın artık çantanı;)

Anonymous said...

Hafta sonlarımızın benzer geçmesinden dolayı yazayım dedim. Burda da herşey acaip indirime girdi. biz de kendimizi alışverişte bulduk. ama hep eşime güzel şeyler denk geldi. benim de beğendiğim şeyler var dı ama hamile olunca hiç bişeyi yakıştıramıyorum kendime.
iyi günlerde kullanın aldıklarınızı.

Nurdan

Unknown said...

Aysecim amin insaallah canim, cok tesekkurler, insaallah calismaya basladigim gunleri gorururum hayirlisiyla:)

Nurdancim, hamilelik oncesinde zayiftim bir hayli, hala oyleyim gerci:)hamile oldugumda her ay kilo aliyordum ama vucudum esit miktarda dagilan bu kilolar, bana hamile goruntusu vermiyor, her ay giderek kilo artisinda olan bir hanim goruntusunde oluyordum:)dusunebiliyormusun hamileligimin 8. ayina kadar kimse hamile oldugumu farketmiyordu:)ve bende o donemde kendime hic birseyi yakistiramiyordum, ama simdi fotograflara baktigmda enaniyet vede ukalalik olmaz insaallah, pekte sirin hallermis yahu:)eminim senin kendine bisi yakistiramamada boyle bisiydir, tavsiyem GAP'e bak cok seker seyler olabiliyor:)