Saturday, August 11, 2007

Hani su yazinin mevzuuydu ya dunya nimetlerinin kisiye ozel kemal noktasi ve ardindan gelen imtihanlar!iste bir haftanin sonunda aile bireylerinin agzindan kacirdigi bi kac cumle benim ortaya bilirmiscesine soyledigim ve ucundan kosesinde ogrenmeye calistigim gercegin bu boyutta bana elem verecegini dusunmemis bu boyutta ciddi bir rahatsizlik oldugunu aklimin ucundan kosesinden gecirmemistim, ama aci ki ogrendim kanserdi, hemde agzima onun icin hic yakistiramadigim gogus kanseri, tek avuntum erken teshis, mart ayindan bu zamana kadar gorulen kemoterapinin buyuk olcude faydasi oldugu...suan icin ilerleme kaydedilemeyen kucuk bir kitlenin kalmasi onunda ameliyatla alinacak olma ihtimalinin olacagini ogrendim, son tetkiklere bakilarak karar verilecekmis...Rabbim Safi'sin!Rabbim Sensin Sifa istenecek tek mercii,Sensin bizden hastaliklari uzak eden, ne olur Allahim Safi isminin tecellisi olan hayirli ve kusursuz sifayi nasip et ona ve tum sifa bekleyen hastalara!

8 comments:

Ayşe said...

Arzucuğum, canım çok geçmiş olsun..Rabbim "Şafi" ismi ile şifalar versin...
"Hastalandığım zaman bana şifa veren O'dur;" (Şuara Suresi, 80)

Anonymous said...

yeni bebeği olan bayan mı gögüs kanseriymiş. çok üzüldüm geçmiş olsun.

Nurdan

Unknown said...

Aysecim, cok tesekkurler amin insaallah, dualrinda unutmazsan sevinirim, Allah razi olsun...

Nurdan, buyuk abimin esi kanser olan vede tedavi goren, sadece gecen hafta bahsettigim mevzuyla baglantisi su, dunya nimetleri hususunda herkesin ulasmak istedigi bir kemal noktasi var buna ulasildiginda saglik ve sihhatle alakali yada baska baska agir imtihanlarin insanlarin hayatlarina girdigi hususu...cok tesekkurler, dualrinda unutmaman dilegiyle,saglicakla insaallah!

Kuaybe said...

Rabbim acil ve hayırlı şifalar versin Arzucum.. Çok üzüldüm inan, Allah yavrularına bağışlasın inşaallah yengeni..

Anonymous said...

Arzu cum cok gcis olsun.
Rabbim cil sifalar versin yengene canim,hayirlisiyla en kisa zamanda iyi olur ins...Dualarimizi eksik etmeyelim ins...Sevgiler.

gunlukcugum said...

okuyunca cok uzuldum arzu bu aralar okadar cok duyuyorumkı anlatamam ınsaallah en kısa zamanda rabbım acıl sıfalar verır ve yengene moral dayanma gucu verır ınsaallah.selam ve dua ıle...

Anonymous said...

ARZUCUM MERHABA ALLAH YARDIMCISI OLSUN SAGLIGIMIZ EN BUYUK VARLIGIMIZ ASLINDA SUKRETMEK LAZIM ASLICIMI OP YERIME ANNESI BUARADA NEDEN TATLIMI GOREMIYORUZ ARTIK filiz

Unknown said...

Kuaybe, Yasemin, Emine ve Filiz cok tesekkur ederim, dualrinizda yer verirseniz sevinirim, insaallah sifa bulur hayirlisiyla...