Wednesday, August 08, 2007

Bugun yine bir bebek ziyareti yaptik, minik prenses oyle sekerdiki masaallah, barekallah!bana kizimin bebekligini animsatti, yine ozlem duydum evde minik bir bebegin varligina!Ne kadar dogru bir tesbit tartisilir ama benim suan hissettigim sekliyle,ilk cocuktan sonra dusunulen kardesler ilk cocugun bebekligine olan ozlemden kaynaklaniyor! Allah evlad gibi guzel ve de cok ozen isteyen bu hos mucizeyi yasatsin insallah herkese! Aslinda yazmayi dusundugum sey farkliydi! Bugun evine ziyaretine gittigimiz hanimin evi pek guzel, her biseyde pek bir ozenle secilmis ince bir zevkin yansimasiydi! Donus yolundaki biz uc kisinin mevzuu evin guzelligiydi haliyle:) Yalniz benim bu hususlardaki dusuncem hayatimizdaki herseyin mukemmel olmamasi yonunde! cunku ne zaman etrafimdaki insanlarin yasantilarina baksam ve dunyalik adina istedikleri refah seviyesine ulastiktan hemen sonra sahit oldugum sey baslarina saglik sihhhatle yada yakinlarindan birini kaybetmekle yada yada evladlariyla ilgili bir imtihan geliyor, hatta hayatta bi cok seyin mukemmel olmasi insanlarin nazarini celbedebiliyor ve bisiler ters gidebiliyor! Allah herseyin hayirlisini nasip etsin!O'na kurbiyetimizi arttiracak olcude nasip etsin nimetlerini bizlere, yoksa Allah'a yakinlik kesbetmeyen hersey fani vede bos bu dunyada!

1 comment:

Kuaybe said...

Çok haklısın Arzucum, benim de gözlemlerim hep bu yönde.. Bazı eksikler tamamlanınca büyük imtihanlar giriyor devreye.. Dediğin gibi ya nazardan ya da dünyada "mükemmellik" diye birşey olmadığından.. Birşeylerin eksik olması şart bu alemde, yoksa cennet burada olmaz mıydı zaten?