Tuesday, August 07, 2007

P.tesi aksam ustu hem alisveris hem gezi oldu bize,bi suredir begendigim bisiyi hediye olarak verilmesi dusunulen vakitten once sahip olmus oldum, Rabbim hayirli gunlerde hayirli zamanlarda kullanmayi nasip etsin insaallah! donus yolunda tamda eve ulasmak uzereyden arkadas aradi ve yarin bebek ziyareti yapalim diyor arkadaslar dedi:) himmm okey dedim ama canimda sIkIldi keske daha once haberim olsaydi gidileceginden gittigimiz mall'den alirdim bir hediye diye, neyse bu sabah erken kalktik, esimle hediyemizi aldik, gidecegimiz yere babiesrus yakindi o yuzden ya ordan aldik, sonrasinda arkadasa gittik kizimla:)Allhim ne kalablikti gidilecegini duyan gelmis duyan gelmis:))butun brrooklyndeki turkler ordamiydi acaba, yada buyuk bolumunu teskil eden kisim ordaydi sanirim:))evin AC'si var ama bana misin demiyor kalabaliktan artik sirayla nobetlese oturuluyor koltuklara sandalyelere resmen:))))artik en sonunda aslihanla attik kendimizi disariya:))atmasaydik buhar olup ucacaktik yoksa:))arkadasin oglu henuz bir yasina girecek kizi ise dogali iki hafta kadar oldu, ama hala kendini toparlayamamis sezeryan oldu tabi mecburen, iki dogumda cok yakin olunca haliyle cok yipratici olmus!Allah' tan kayinvalidesi yaninda, ama yinede zor, minik bir oglan, daha dokunmaya kiyilamayacak kadar ufak bir prenses!! sundan hic suphem yoktu zaten, bu da bir misal oldu yine bana, Allah kimseye kaldiramayacagi yuku vermiyor! o arkadasin yerine kendimi koymak bile istemiyorum, hakikaten cok mesakkatli! ben ki kizim sabahin bir nur vakti kalktigi icin uyuyamadim diye asabi ve uykulu bir hatunken, arkadasin halini gorup sukrettim!Rabbim en hayirli zamanda nasip etsin evlad sahibi olmayi! ve sahip oldugumuz nimetlerin kiymetini bilmeyi insaallah!cok nankor oldugumu dusunuyorum zaman zaman bugun oldugum gibi, cok soylendim ufladim pufladim, neden sabah namazina anne babayla kalkarda uyumaz gecenin 12'sinde yatmis bir cocuk diye! bu sitem onun ruh ve beden sagligi icinde aslinda!ama yine de diyorum oflayip puflayacagima bir sukur noktasi bulabilmeliydim, sabah namazindan sonra beni kerahat vaktinde uyutmayan bir kizim var diye! yada benim beni uyandiracak uykusuz birakacak bi evladim var diye! yada yada Allah'u Teala bize bu tatli emaneti nasip etti diye! Bir arkadasim vardi, 3 yil kadar tedavi gormustu evlad sahibi olmak icin! Birgun otobuste giderken cocugunu pencerenin ruzgarina karsi oturtan bir hanim gormus hanimda cocuguna oyle ilgisizmiski! arkadasim soyle dua ettigini soyluyor," Rabbim sen ki emanet ettigin bu guzel varligi ona iyi davranmayan birine bile veriyorsun, ne olur banada nasip et evlad sahibi olmayi!!"Rabbim verdigi bu guzel evlad nimetiyle kimseyi ve bizi imtihan etmesin, Onu hakkimizda hayirli etsin"(amin)

5 comments:

SELIN said...

gercekten hic birzaman sukretmesini bilmiyoruz neler var cevremizde goruyoruz etkisi ya bir yada iki gun ustumuzde kaliyor allahim sen bu sukursuz kullarini affet...aslihanimi opuyorum cok ozledim neden goremiyoruz artik onu...

Ayşe said...

Bizim zorluk sandığımız, altından kalkamayacağımızı düşündüğümüz herşey ama herşey aslında bir şükür sebebi olması gerekirken malesef hep yapıyoruz şikayetlenmeleri...
Geçenlerde çok büyük bir imtahan geçirdim bende..aslında sadece ihtimaldi bu ve eminim sınanmak için başıma gelmiş bir şeydi..ilk başta çok düşüncesizlikler ve Allah muhafaza kabulde zorlanmalar yaşadım, ama ne zaman şükretmem gerektiğini ve RAbbimizin kaldıramayacağımız yükü vermeyeceğini kalbim ile ikrar ettim ve "Hasbunalla ve ni'mel vekil" dedim.. işte o andan sonra yüreğime ferahlık geldi ve de bir kaç saat sonra belki de bu yükü kaldıramayacağım için imtahan sona erdi...
tam açık yazamadım ama olsun yazasım geldi;)
bende aslıhan ı görmek istiyorum, ama hiç göremedim:(( napcaz?

Kuaybe said...

Haklısın canım yaa.. bizi uyandıracak bir mininğe sahip olmak bile bir şükür vesilesi..

Anonymous said...

yazıların çok güzel. her yeni yazında şükür ve imanı hatırlatıyorsun. böyle güzel yazıları okumak kalbimin sıcaklığını arttırıyor. allah razı olsun.

Unknown said...

Filizcim cok haklisin!bazen luzumsuz seyler icin kendimizi uzup birde bir suru kafa yoruyoruz!Aslihanin gunlgune password koymustum 6-7 ay kadar boyle devam etti, bana bi sekilde ulasan cok az kisi haberdardi sifreden, ama 3 hafta kadar once ciddi bir kaza atlatti aslihan uzun bir sure icin yazmya ara verdim, cok nazara geldigine inaniyorum!Selin cok seker olmus, cok opuyorum annesi...

Aysecim imtihan sebebini acik acik yazmasanda gayet aciklayici olmus Allah razi olsun canim,Allah en guzel Vekil! Bir zattan bahsedilmisti, kendisinde bir cok hastalik bulunmasina karsin Allah'tan sifa icin bile dua etmeye utanirmis, verenin Allah oldugu suuruyla bu rahatsizlklari ondan uzaklastirma zamanininda O alacagini dusundugu icin, cok guzel bir ufuk!

Hele Yusufcuk gibi yakisli,akilli ve sempatik bir minik icin, Masaallah, Barekallah!

Betul, cok sagol, aslinda hadiseler karsisinda sukur eksikligim var ve sanirim bu yuzden bir vicdan muhasebesinin yaziya aktarilmis sekli okuduklarin:)yinede tesekkur ederim!