Friday, August 10, 2007

Gecikmis bir Tebrik ve Komik bir soru:)))

Bugun sabahtan aksamin gec saatlerine kadar bir yogunlugumuz vardi, o yuzden ya bir kandil tebrik mesaji gecemedim burdan, yinede herkesin gecmis kandilini tebrik ederim! Sabah komsumuzla birlikte burda yasayan hanimlardan birine gidecektik , baskalarida vardi arabada, bende en arka koltukta halid ve aslihanla yanyana oturdugum icin, halid beni kendine sohbet arkadasi yapti:)) Henuz sekiz yasinda, kendi yasinin kucuklugunden olsa gerek benimkini merak etti, soyle suzer bakislarla sordu
-abla siz kac yasindasiniz?
-sence?
-20 immmm
-28
-evet tahmin ettim
-:))))))
donus yolundaysa Halid bana, Istanbul'u Fatih Sultan Mehmet fethettiginden bahsedip;
-abla siz Istanbulun fethedildigi savasi gordunuzmu ,Fatih Sultan Mehmeti biliyormusunuz? dedi
-:)))))))bense gulumsemekten zor cevap verdim ama onu rencide etmemek icinde, yok halidcim gormedim, cooook once olmus o savas dedim:))))))

on koluktaki hanimlara Halid'in bana sordugu soruyu anlattim, arabadaki hanimlardan biri(benden yasca buyuk )
-Arzu sana Fatih Sultan Mehmeti sorduysa bizede Sahabe Efendilerimizi sorar artik Halid:))))))))) dedi

Esime iyi bir malzeme oldu, himmm demek seni o kadar yasli gordu diyip latife olsun diye halidin sorusunu yoneltti bir cok kereler:))))Avrupa yakasinin bolumlerinden birinde Selinin Tahsin amcaya" Osmanli zamaninda Ramazanlar nasildi anlatin Tahsin amca"dedigi aklimiza gelip daha da cok gulduk:))))cocuklar dunyanin en komedi varliklari, iyiki varlar, ne diyim, bugun aklima geldikce,yuzumden tebessum eksik olmadi:)))))Hay cok yasa sen Halid!

No comments: