Sunday, August 05, 2007

Kac gunler bunaltici bir sicak var buralarda...Bugun biraz esinti var Allah'tan!Dun aksamustu serinligi vardi biraz, babamiz da erken gelince alisverise ciktik biz:)iki tane daha esarp aldim, birini esim benim icin, digerinide ben kendim icin cok begendim, ve cok guzel indirimler vardi:)biri italyan bir markaninki hakikaten o fiyat bedava gibiydi, digeride kotlarla iyi gidecek bisi:)buraya her gelen muhakkak Century21'a ugruyor esarp icin, cunku unlu markalarin esarplari satiliyor, gerci cok bilindik olmayalarda oluyor, ama daha ziyade populeritesi fazla olan markalar var. Acikcasi bende sasiriyorum Turkiye'den gelen turist milletine:)cunku Turkiyede tesetturlu bayanlar icin bir aker olsun, bir pierre cardin olsun, bir vakko olsun harika desenler cikariyor, ben ki aliskanliklarindan kolay vazgecemeyen biri olarak, senede bir iki Turkiye'den esarp getirtiyorum, Yerli mali kazansin efendim:)))aradada boyle iste ihtiyac duydugum renkte italyan esarplarindan aliyorum:))) Rabbim hayirli zamanda hayirli gunlerde kullanmayi nasip etsin insaallah...Dun birde disaridan yedik yemegimizi, falafel durum optioni varmis benim gibi vejeteryanlar icin, aferin dedim su turk girisimcisine, cunku sadece iki yerdim ya kasarli pide , yada appetizerlardan...dun ilk defa bana has ve degisik bisi falafel durum yedim:) su vejeteryan restaurantlarin sayisi artsa bun paralel ickili vegi tabaklari azalsa, ah ah ne guzel olacak!!!bu vejeteryanlik zor is kurtulmak istiyorum ama olmuyor, gercekten deniyorum deniyorum yiyemiyorum eti...herneyse....

1 comment:

Güneşli Günler said...

Arzucum merhaba, bir süredir iş yoğunluğundan bloglara bakamıyordum. Sayfanı yenilemişsin bir sürü güzel ciciler almışsın bu arada. Güle güle kullan hepsini. Sayfanı da öyle çok güzel olmuş çünkü. Ama benim bir eleştirim var. Bloğundaki yazılar çok açık renkli ve ben okumakta zorlanıyorum, :( Birazcık koyultsan yazıların tonunu nasıl olur acaba, sevgilerimle güzel Aslıhan'ı ve seni öpüyorum...