Thursday, September 27, 2007






Bugun tevafuken Martha Stewart'in programini izledim. Programda dort bayanin martha stewart'in cikardigi kids magazine'den esinlenerek patateslerden tshirtlere ve body'lere yaptiklari degisik printler ve nasil yapildigina dair kucuk bir de gosterileri oldu:)web sayfalarini verdiler ama ben sanirim yalnis hairladigim icin bulamadim, yalniz surdakinden cok daha sirin seyler uretmis bu hatunlar:)cok begendim fikri ve belki sizde benim gibi cocugunuzla birlikte yapip saklayacaginiz hatira bir thirt olsun isterseniz diye paylasak istedim:)biz bugun aslihanla evdeki guaj boyalari kullanarak eski bir thirte annesinin patatesi komik bir sekilde kesmesi sonucu ne oldugu tam belli olmayan ciceksel bir figur ortaya cikardik, fotograf makinesini almak icin ust kata cikmaya usendigimden cepten fotografladim o nedenle cok da hos gorunmuyor belki ama yakindan bakinca eski tshirtun aldigi hal gayet iyiydi:)Buarada kullandiklari boya permanent fabric paintti...

4 comments:

Anonymous said...

cOK SEKER GORUNUYOR ARZU CUM MINIK ELLEREDE COK YAKISMIS TAPMAK ELLERINIZE SAGLIK.

Unknown said...

Tesekkurler Yasemincim:)Sevgiler

nes-kafe said...

ilkokulda kağıda baskı yapardık patatestle o günler aklıma geldi :) bi bebem olsun bende yapcam bunlardan onunla :p

Unknown said...

ya dimi Neslihancim, hatta ip baskisi gibi seylerde yapardik:)Rabbim en hayirli zamanda nasip etsin evlad sahibi olmayi!Saglicakla...