Wednesday, September 26, 2007

Gecen hafta cok guzel bir haber aldim, cok sevdigim arkadasim yaklasik 5 ay gibi bir sureden sonra geliyor insaallah bu pazar:))Cok ilginc birseydir omru hayatim boyunca sevdiklerimden hep ayri olmus hep ozlem duymusumdur!Ailemi cok severim, ve ilkokuldan sonra hep onlardan ayri oldum, lisedeyken 3 yil kadar duzenli bir ev hayatim oldu lise sondaki unv hazirlik icin yine evden bol bol uzakta olmami saymazsak, biraz daha gerilere gidersek, ilkokul arkadaslarimi sevmistim cok, teyzemlerin yasadigi ve hergun gittigim mahalleyi,cocuklugumun gectigi muhiti,yasadigimiz binanin alt katinda yasayan hic evlenmemis, cok guzel resimler, cizimler yapan teyzeyi(cocuktum ama beni cok severdi, sanki onun akraniymisim gibi yaa o benim akranimmis gibi davranirdi:), hemen her hafta bi kac ziyaret yapardim ona, bana hemen herzaman bisiler ikram ederdi, yaptigi cizimleri gosterirdi, hatta benim karakalem portremi yapmisti ama ben kaybetmisimtim onu diger evimize tasindigimizda) Teyzemin eski evinin o seker ve de siri bahcesini( ne zaman bir evin bahcesinde gorsem teyzemin evini, yasadigi mahalleyi hatirlatir aksam sefalari)kizkardesim gibi gordugum lise arkadasimi, havvayi, simdi yasadigimiz muhitteki komsum olan ablayi cok sevdim, ama iste hep de bi sekilde bisiler girdi araya... Simdi cok sevdigim ailemden ayriyim bilmem soylememe gerek vardi, ailemleydim, esimle nisanliydik ve bu nisanliligin 8 ay i o NY'daydi,simdide esimleyim ama ailemden ayriyim! cocuklugumun gectigi muhitten ortaokula baslayacagim senenin yazinda tasindik! o yasli teyze vefat etti! teyzemler yeni yaptirdiklari evlerine tasindi, ve diger evleri ve dolyisiyla o kucuk sirin bahceleri yikilip yerine koca binalar dikildi, o cok sevdigim mahhalede hep binalar oldu, yasayanlarin bir cogu baska yerlere tasindi, bazilari vefat etti!Lise arkadasimlada liseden sonra hep ayri olduk, cok az, oda yazlari yuzyuze, bazende ya emaillerle yada telefonlarda gorustuk simdide msn ve webcam sagolsun:) hala lisedeki gibi gardolaplarimizi acip yeni aldigimiz seyleri birbirimize gosterebilme hevesimiz hic kaybolmadi, gonul yasimiz 15'den yukarilara cikamadi bir turlu:))kayinvelidemleri seviyorum(biliyorum cok ilginc ama oyle hakikaten cok tatli insanlar) kayinvalidemle kadikoyde uskudarda bir cikip keyiflice gezip alisveris yapip ikimiz bir disarida bi yerde bir cay icemedik, bisi yemeye gidemedik:( insaallah seneye yaza:))(hersene ayni cumle, ama artik son insallah, okuldan mezun oluyorsunuz diye kapi gibi kagidim var:)))) cerceveletip astirsammi diye dusunmuyor degilim, bahsi gecen kagidi ve zarfini atmadim, sakliyorum:))) Rabbim fani ayriliklari baki birlikteliklere kalbetsin insaallah, en onemliside o degilmi, baki ayriliklar olmasin, insaallah hakiki diyarda birlikte olalim! Neyse cok duygusal oldum yine:)

Baska baska guzel seylerde olmuyor degil hayatimizda, abim geliyor 2 gunluk bir ziyaret icin, aslinda burda onemli bir iftar yemegine davetli olarak geliyor, gelmisken izde gorecegiz bir aksamda olsa misafir edecegiz insallah!

Bu hafta sonu kac haftalardir, bath&beyond'da gozume kestirdigim, haftalardir web sayfasindan takip edip, stocklarda var olmasini bekledigim su kahverengi pufu aldik:) seccadelik olmustur kendisi, ayni zamanda aslihanin sahiplendigi ve poposunun cok sukurki en uzun degdigi yerleden biri olma serefinede ermistir ayrica:)))yalniz yine store'da yoktu ama sagolsunlar bu magzanin calisanlari cok yardimcilar, ve yine shippingi wave yaptilar:) vede 2 gun sonra yani bugun evimizdeydi:)gectigimiz haftada aksiliklerde var olmasina ragmen nasipli vede bereketli gecen anlari coktu, bunuda hep Ramazan ayina bagliyorum:)))hakikaten ben bu ayi coooook seviyorum:)

Gecen gun tavan yapan cikolat pasta yeme istegim neticesinde simdiye kadar yaptigim en harika pastayi nerdeyse bitirdik:) iyiki varsin Zinnur! cikolatali pandispanysi olsun, hazirladigim beyaz ve bitter cikolata ganajlar olsun tartisilmaz cok lezzetliydi! bakiniz surdaki pandispanya tarifine ve surdaki ganajlara

No comments: