Thursday, September 13, 2007

sobe:)

Aysecim tesekkur ederim canim, hemen oyuna dahil olup yazdim sevdiklerimi, benim liste sanki uzunca oldu biraz:)

Severim; Ramazanlari, bayramlari, haftasonlarini, yaz tatillerini:)
Severim; ailemi, esimi, kizimi
Severim;cayi, acibadem kurabiyesini, kisiri
Severim;cantalari, saatleri,alisverisi:)
Severim;Turkiye'den gelen bir yakinimin ucaktan inisini sabirsizlikla beklemeyi
Severim;Suprizleri, hediye paketlerini acmayi, hediyeler vermeyi:)
Severim;kizimin sabah beni"Gunaydin annecim" diye kaldirmasini, tesekkur ettigim zaman bana"rica ederim" demesini:)
Severim;Kizimin tabagini bitirdigini gormeyi:)topuklu terlikleriyle yururken onu izlemeyi:)surprise diye kupelerini hic gormemisiz gibi bize gostermesini:)
Severim; telefonda uzun konusmalari
Severim; Muhabbet etmeyi, yazmayi, okumayi, bulmaca cozmeyi(ozellikle esimi yenmeyi:P),tezhib calismayi, yuzmeyi, salicakta sallanmayi, top pesinde koturmayi, agcindan meyvler yemeyi, esimle yuruyus yapmayi....
Severim; ogrnciligi(aslinda cok yakiniyorum ufluyorum pufluyorum, nezaman biter bu okul diyorum,ama okul biterse resmen bir bosluga dusecegim hissi var icimde, ufaktan ufaktan master yada doktorayami basvursam diye dusunmuyor degilim:)))
Severim;Istanbulu
Severim; Carsamba ve Cumalari(ilk okula giderken carsamba gunleri beslenme menumuzde haslanmis patates ve beyaz peynir vardi, tek beslenme cantasindakilerin bittigi gundu, sanirim carsamba sevmemin temelinde bu var, Cumlari da haftaici okulun son gunu olmasinin arti, manevi bir gun olmasinin etkisiyle sanirim seviyorum:)
Severim;evimin temizlik sonrasi mis mis kokmasini:)
Severim;Esimle Efendimiz'den(SAV),sahabeden,evliyaullahtan bahsetmeyi, onlarn hayalarindan hikayeler anlatmayi yada dinlemeyi...birde sahurlari, esimin bu vakitte hangi enerjiyle bilemedigim ama yaptigi esprileri ve onlara gulmeyi:))
Severim;Avrupa Yakasini
ne ck uzadi listem, aslinda cok sey var sevdigim ama artik listenin uznlugundan son veriyorum:))

Lutfedip sevdikleri seyleri bizlerle paylasmak isterlerse yazdiklarini okumaktan keyif alacagim Emine'yi, Kuaybe'yi ve uzun zamandir blogunu guncellemeyen ve bu sobenin guncellenmeye vesile olacagini umit ettigim mutlu ccuklarin annesi Ayse'yi sobeliyorum:)

7 comments:

tedarikmucize said...

liste baya uzunmuş :))

geçmiş doğumgününüz mübarek olsun nice senelere inşallah.

görebildiğim kadarıyla pasta süper olmuş. ellerine sağlık.

hayırlı ramazanlar olsun.

Kuaybe said...

Sobenin ilk kısmını buraya yazalım :))

Arzuyu okumayı severim..

Ayşe said...

Arzucuğum ne güzel yazmışsın..Aslında ben de yazacaktım daha ama utandımm;)..diğer arkadaşlar kısa kısa yazınca fazla uzatamadım..

Ben bu oyunu çok sevdim:)hiç görmediğim insanlar da bile, kendimden özellikler görmek beni çok mutlu etti..Tebesüm ederek okudum hep..

Katıldığın için ben tşk ederim canım..

Hayırlı cumalar..

Unknown said...

Neslihancim:) tesekkurler canim! Pasta fena sayilmazdi, sadece A.Aslihan'in mum uflemesini cekmek icin aceleye mumu yakip pastann yanin bir yere koyarken mum damladi ustune:)birde bisi sorcgim Nescim, bu seker hamuru denen hadise hafif nemli olunca sanki nasi diyim uzuyor gibi bir hal aldi, yani hic hos degildi o kismi, ben mi bisilerde hata yaptim acaba? Kek kisminin ustunu remalanip konulmayacakmiydi yoksa? Ay bi yorumuna yazdigim evaba bakincabenim gozum kokrktu bir daha yorum yazmasan anlarim seni:)))))))Sanada canim hayirli Ramazanlar, Saglicakla insaallah!

Kuaybecim, bende seni okumayi cok seviyorum canim, hatta ilk once senin sayfana girip sonra diger sayfalara yol aliyorum:P

Aysecim, valla bende utandigim uzunlukta biraktim, daha da devam edecektim:P, hakikaten cok hos bir oyun:)Saglicakla insaallah!

gunlukcugum said...

insallah en kisa zamanda cevaplayacagim canim..selam ve dua ile..

Ayşe said...

Arzucuğum biraz önce bundan bir önceki sobe ile bloğumu güncelledim ve arkadaşlara bir bakayım diye dolaşmaya başladım, vaktim çok olmadığı için bi bakayım sadece dedim;) ne güzel bir sobe konusuymuş bu, keyifle okudum "severim" lerini..kuaybeciminde dediği gibi bende arzuyu okumayı severim;)

Yeni yazımın konusu da hazır, ben arayı uzatmadan gelirim artık demektir buda inşallah:)

Ah unutmadan, aslıhan ın doğum gününü tebrik ederim, nice mutlu, huzurlu ve hayırlı senelere erişsin inşallah...

Unknown said...

Bekliyorum Eminecim:)

Aysecim, seni buralarda gormeyeli cok uzun zaman olmus gibi geldi, yorumun ne cok sevindirdi inan:)umarim hersey yolundadir!Tesekkur ederiz tebrik icinde:) Saglicakla canim....