Saturday, February 02, 2008

Artik vejeteryan olmak istemiyorum!
ama yapamiyorum....
ya ben neden normal insanlar gibi et yiyemiyorum...puffff
ileri derecede olmasada kansizlik var tabi suan icinde bulundugum durumlada alakali...ama diyetisyen illa da et yemem hususunda israrli, bari beyaz etlerden baslayabilsen diyor ama bilmiyorki ben beyaz eti hele hiiiiccc yutamiyorum, hatta yutmayi birak agzimda tutamiyorum yahu...benimki psikolojik biliyorum, tedavimi gorsem ne:)kirmizi eti daha iyi yiyebilirmisim gibi geliyor, ama kendi yaptigimi yiyecegimi sanmiyorum, cunku etin o kanli hali gozumun onune geliyor, hos bir kere lahmacun denemem oldu, ondada gozumun onunde kiyma canlandi bir iki lokmadan sonrasi gitmedi gidemedi....tekrar deniyim diyorum, belki bu kez yerim hani artik iki kisiyim belki diger kisi istiyordur:)ne biliyim belki benim yememede kolaylik olur:)diyetisyen gunde iki yumurta yememi tavsiye ediyor da, bende icimde yuh artik daha ne dedim, ben nasi yiyim iki yumurta ya el insaf!benim capim ne, bunyem ne, nasi kaldirsin iki yumurtayi gunde...birde tatli yemiyecekmisim, istahim gidermis, Allah Allah benim zaten su durumdan oturu canim tatli cekiyor, yemek istiyorum onuda yemezsem ben 9 ayi maximum 5 kilo fazlayla tamamlarim herhalde!tatli istahimi kesermis!kessin napiyim bari onu yiyim...biraz once pastaneden aldigim chocalate chips cookielerin yanina papatya cayi yaptim, bizim Turkish tea de yasak ya!iki gundur psikolojim bozuldu, cayi icerken acayip sucluluk duyuyorum zaten cooooook acik iciyorum, bide limon demir emilimini arttirir dedigi icin kendimce cayi limonlu yapip zararini sifira indirgiyorum, ama o zamanda bir bardagi bitiremiyorum, cunku ben cayda limonu sevmiyorum!Habire canim tatli istedikce kuru kayisi yemeye calisiyorum, butun gun su iciyorum...Iiyiki diyorum diyetisyenle gorusmeden bir gun once gittigim arkadasimda gonlumce yiyip caylarimi icmisim:))tika basa doymus gelmistim eve, o gun ne guzel sucluluk duygusu olmadan bardak bardak caylar icmistim:)iki gundur sut iciyorum, cereal yiyorum, butun karnim acayip tok geziyorum, ben aliskinmiyorum surekli kendime ogunler yapip aralardada meyvedir, cevizdir , kayisidir yemeye, diyilim tabi oyle oluncada gun boyu bana verdigi kap olculerini yiyecem tamalayacagim diye canim cikiyor....cok surmez bir hafta kendime sure veriyorum, bir hafta sonunda bu isten acayip sIkIlIp eski moduma donmem yakindir, ya zaten ben saglikli beslendigimi dusunuyorum...birde kepekli makarna ve ekmek yiyecekmisim oldu gozlerim doldu diyecektim de diyemedim zati alilerine turkce bilmediklerinden esprinin ingilizceside cok egreti kalacakti:)))aslinda bana ol dedi herhalde bu hatun ya ben zaten kac porsiyon makarna yiyorum bide bunu kepekli yapicam, okey anladim demiri varmis, ama yiyemem ben o seyi, hele kepekli ekmek saglikliyken normalini yemek varken, insaf ya, ekmekte demiyor buarada pita yiyecekmisim!zaten ekmegi normalde cok az yerim, azda olsa oyler bir ekmek keyfim var ondanda taviz veremeyecegim kusura bakmasin...zaten ben onun bilgisindeden suphelendim biraz, ya diyorum kuru uzumdede demir var, ayrica uzumdede, ya istee evet ihhh mihhh, ay herseyi o biliyor ya, ben eminim bundan 4 yil once verdigi diyette uzum oldugundan!ay bu kez ben dedim ya uzum yiyorum ondada var demir hemen ihh mihhh oldu...ay koplex insan!

Herneyse unutuyordum suraya not alayim, amerikadaki ilk is gorusmemi yaptim, pek bir securitydi binasi, gorusme yapacagim kata geldigimde telefondan extention'i cevirdimde kapi oyle acildi, sonra buyuk bir masa ve deri koltuk tipi sandalyeleri olan bir odada agirlandik, bir sinif arkadasim daha vardi, benden once gelmisti, yazik beni gorunce pek sevindi, kravatli falan ne stressti kimbilir, beni gorunce mutlu oldu:))bizimle mulakati yapan hanim bir kasinti bir kasintiydi sormayin gitsin...ilk once arkadasin dosyalarini inceliyor, cocukcagiz print etmis ders scheduleni webden, bu hatun kisi sevmedi onu, oda kayitta verilen orijinal kagidi verdi, neyse gorusmesi bitti cikti, sira bana geldi, bu kezde bana arkadasin verdigi ama kabul etmedigi belgeyi sordu, bende registration kagidini verdigimi soyledim, hala uyanamadi, yanindaki yardimcisi kagidi gosterdi, sonra kendine guldu:))guluncek gibiydi hali, erken bunamamidir nedir:)gencte duruyor yazik:P, neyse iste bana bir belge verdi, sirketin sayfasinda avaliable olan prpjelerden 6 tane secip proje managerlariyla gorusecekmisim onlar karar verecekmis ise kesin alimima,derken sunu ogrendim, ben ogrenci vizeli oldugum icin bu sirket calistigim saatlere para vermeyecekmis, efendim ogrenci vizeliler sadece tecrube icin calisiyormu sirketlerinde!ya Allahim su ulkenin biz masum ogrencilere yaptigi nedir ya!hakikaten insanin asabi bozuluyor!calis o kadar eziyet cek ama para alma, bende o zaman en az calisma saatini isaretledim, hala proje secip application doldurmadim, esimde olsun iyi bir firma iyi referans olur ilerisi icin diyor ama ben kararsizim, cunku yaptiklari resmen adam kullanmak baska birsey degil!hani istedikleri calisma izin belgesi vs olmasa icim gam yemeyecek ona ragmen okul ki referans olmusken boyle birsey cok sacma geldi, kesin diyorum yahudilere aittir, onlarin kafasi calisir boyle isi bedavaya getirecek seylere!Hayirlisi ne diyim....

2 comments:

life said...

Türkiye'de de durum farksız sayılmaz bi tanıdığım anlatmıştı.Arkadaşı thy gibi bi kurumda çalışabilmek için ilk yıl thy de bedava çalışmış.

Sanırım iyi bir deneyim kazanmak ve ilerisi için iyi bir referans almak için böyle beleşe çalışmak gerekebiliyor:):(

Pek çok işte deneyim kazanmabilmek , işi öğrenebilmek için 3 ay para almadan çalış şeklinde tavsiyeler duyarım.

Tabi birazda nasip meselesi

gunlukcugum said...

arzucum bence diyeti ihmal etme guzelim.dunde sibelin kahvesinde okumsutum ayni durum,yorum bolumunu oku istersen .doktor et ye dediyse lutfen yemeye calis.hem senin sagligin icin hem bebisinin sagligi icin.cok optum sevgiler..