Wednesday, February 27, 2008

Uzluyorum...

Kac gunlerdir evde surekli yeni tarifler deniyor denedikce deneme istegim artiyor, aman su tarifide linkeliyim blog da bu tarifide linkleyim diye dusunuyor mesut bahtiyar geciriyodum gunlerimi... fakat bir kac gundur haberlerde gecen sehit haberleri oyle cok kasvetli yaptiki beni, nesemi falan paylasma gibi bir keyfim, zevkim kalmadi, neseli deglim cunku!uzuluyorum gencecik askerlerin olumune, hele onlarin annelerine, ailelerine... ve hala Turkiye'nin yaptigi bu hakli cikisa tepki gosteren eylemler yapan orataligi karistiran hainlerin rahat ve huzur icinde ulkemde yasadiklarini gormek mahvediyor beni, eminim o sehit olan askerlerin aileleride benim gibi hissediyordur!Heleki sanatci ve aydin duyarliigi zimbirtilari ve yillardir bu ulkenin evladlarin onlara verdigi itibarla bir yerlere gelmis olanlarin hakliymiscasina yaptiklari kustahca cikislari sehitlerin kemiklerini sizlatiyor benimse kanimi donduruyor! icimden sadece Uyan Turkiyem uyan dost kim dusman kim tani! artik televole kulturunden uzaklas silkin ve gor dostunu dusmanini! demek geliyor! Rabbim sehit ailelerine sabirlar versin, harekata katilan askerlerimizede guc kuvvet derman sebat ve guclu bir iman nasip etsin!

Bundan yaklasik 15-20 yil onceydi, 4 numarali abim askerdi, acemiligini Canakkale'de yapmis, sonrasinda dagitimda Dogu'ya Sirnak Eruh'a gonderilmisti!o zamanda cok asker sehit ediliyordu ve anahaberler sehit olan askerleri normal bir haber gibi gecer olmustu. Annemi her zaman cok dirayetli cok sabirli bir hanim olarak gormusumdur, sadece ama sadece hayatimin o donemi haric!Ilkokul ogrencisiydim o yillarda ve ilk defa gozumde hep guclu olan o kadin ilk defa abimin dagitiminda Sirnak'a gidecegini duydugunda bayilmis, abimin butun askerligi suresince yuregi agzinda bir hal almisti! Elhamdulillah abim sag selamet dondu vatani gorevinden! hakikaten bizler icin cok sIkIntili bir tecrube olmustu! Iste ya ben simdi Turkiye'de bu harekata karsi olan hic bir catlak sesi ve tavri kesinlikle hakli gormuyor goremiyorum, gorememde! cunku degiller ve olamazlar! Birde sunu belitmeden gecemeyecegim bu dunyada iki cesit ana var!biri evladi sehit olup onun kendisine sefaatci olacagini umdugu, makaminin velilerden ermislerden daha onde oldugunu dusundugu ana, bir digeride bence hainlik yapan oglu yuzunden yer yarilsa icine girse kendisi icin daha iyi gorecek ana, cunku bu ikinci grup ana icin haysiyet onur bunu gerektirir!

No comments: