Friday, March 14, 2008

Ondan bundan....

Sali aksam gecen donem aldigim C++ dersimin hocasina email attim!Dersin sinav tarihi olarak ocak ayinin ikinci haftasini veren hocamiz bir hafta erken yapmaya karar vermis bende sinav olacagini cok gec ogrenmis sinava girmeme ve sinavi sonra alma hakkimi kullanmistim. Ama zaman oyle cabuk geldi gectiki hocanin bana Mart'in 18'e verdigi deadline'i son emaille ayin 16'sina almasi ve bana yazdigi emailde 7 tane daha proje yapmam gerektigini yazmasi beni uc gundur uykusuz ve basagirili bir hale soktu!Halihazirda 4'unu yaptim!ikisi yalnis veriyor, birine henuz dokunmadim!ve Pazara dersin sinavini almam gerekiyor!cok bunaldim!neden disiplinli bir ogrenci degilim diye kendime kizdim!En son haftaya birakilirmi sinav hakkinda sorular diye diye kendime soylendim! Hakikaten neden ben boyleyim? Halbuki bu haftaici yapmak istedigim oyle cok sey vardiki!Mesela carsamba gunu Macys'e gidecek bisiler alacak, ogleden sonra kultur merkezindeki programa, aksamda bir akika davetine katilacaktim!Persembe'ye kac zamandir gitmeyi dusundugum bir arkadasa gidecektim! ama olmadi olamadi!Dun aksam H.cim yarin kahvaltiya geliyorsun degilmi diyince, herseyi bosverdim bu hafta butun fedakarlik ettigim seylere inat H.'ya kahvaltiya gittim:)bunuda kacirirsam,kendimi cok kotu hissedecektim:)cok hakkim varya kendimi kotu hissetmeye:P. Canim kizimda cok sevindi zira oda benimle birlikte hapis hayatinda kac gundur:)Elhamdulillah cok guzel gecti gunumuz:)Eve girmeden bakkala ugradik, aslihana cikolata yumurtalardan aldik, bakkala elinde bu hafta basinda gittigimiz ultroson randevusundan verilen ciktiyla girdi Aslihan:) sabahta Turk bakkalina ugradigimizda zor zahmet arabada biraktirmistim zaten, bu kez arabadan elinde ultroson ciktisiyla cikmasina izin verdim:)kardes bekledigimizi bilmeyen bakkalimizda boylece kardesden haberdar oldu:) Bu gun ilk defa maternity gomleklerimden birini giydim:) Buarada dun gecen gun annemden tarifini aldigim Top Helvasi'ndan yaptim:)aslinda dun canim istemedi artik ama annemden o kadar tarif aldim, simdi haftasonu aradigimda kesin nasi oldu diye soracagini dusundum, hani bu soruya cevap verme hatrina yapayim dedim:))Esim aksam Top Helvasi yaptigimi ogrendiginde, himmm bu isin ustasi ananemdir dedi. Cay faslinda top helvasindan dilimleyip servis yaptigimda ve o tadina baktiginda bu isin ustasi degismis diyip bir suru iltifat siraladi ard arda:))gulmekten bir hal oldum:)e haliyle acemi sansi tuttu mutlu mesut yedim(k):))bilmiyorum bir daha yapsam bu kadar kivaminda olurmu!Ama annemden tarif almak icin telefon ettikten sonra canimin cektiklerini soyledigime pisman oldum!Cunku simdi nezaman onlari yapsa yada yese bogazinda bir dugumlenme olup gozleri dolar!Bir keresinde memleketteki evin bahcesindeki incirler olmus mu diye sormustum(inciri cok severimde:)annemde o gun bugun bensiz oldugu heryil incirler oldugunda beni anar incirlerden yiyemezmis!her senede telefonda incirler oldu yine kizim, aklima yine geldin der!bende bunu her duyusumda onun icinde bir burukluk biraktigi icin uzulurum!Gecen gunde telefonda tarif sordugumda, ah simdi burda olsan, canin cektiginde soylesen ben sen gelene kadar yapardim dedi, icim cok tuhaf oldu!Rabbim burdaki fani ayriliklari ahirette baki birlikteliklere kalbetsin insaallah!Bu dunyanin ayriligi, mesakkatide bos, yeterki ebedi hayatimiz birlikte olsun!

8 comments:

Anonymous said...

amminnn diyorum yürekten..sevdiklerimizin sağlıklı olmaları iyi olmaları bile yetiyor bazen ..Rabbim daha beteriyle imtihan etmesin..bizim ufaklık henüz kendini belli etmedi teyzesi..7 nisanda bi kontrolümüz daha var..bakalım belkim o zaman belli olur..hayırlı ve sağlıklı bir evlat olsunlar da ..

Anonymous said...

Arzucum Allah kolayliklar versin!
Kolay degildir eminimki!
Benimde öyle birseyi son zamana birakma huyum vardir bazen ama genel olarak tedbirli olmayi severim hep önceden hazirlanmayi falan.
Insallah bu zamanlarda basarili bir sekilde atlatilir.
Sevgiler
KeLeBeKk

Unknown said...

Tubacim, en onemlisi hayirli evlad olmasi,Rabbim nesillerimizi temiz eylesin!

Ceydacim, cok sukur dun dersin sinavina girdim, Elhamdulillah bitti gitti, simdi notun aciklanmasini bekliyorum:)Dilaracigi opuyorum!Saglicakla!

Kuaybe said...

Allah kolaylık versin Arzucum, inşaallah beklediğinin de üstünde bir not alırsın..

Bu arada, lahmacun yedim merak etme :))

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

уαѕємiη said...

Allah kolaylıklar versinn

sevgileerrr

Hatice Betul said...

merhabalar,daha once alara aslihanin bloguna yorum birakmak istedim birkac kez ama basaramadik maalesef,sanirim blogspot oldugumuz icin kabul etmedi bizi. sormak istedigim birsey vardi,alara aslihanin blogunda seker hamuru ile yaptiginiz pastayi gormustum ama bunun icinde kullanilan jelatin ve glikoz icin ozellikle tercih ettiginiz bir marka veya organic urun varmi amerikada bulabilecegim,glikoz hakkinda emin degilim ama jelatinin caiziyet acisindan sakincali oldugunu duymustum.. alara aslihana opucukler yolluyor saadet sule,size de basarilar derslerinizde.

Unknown said...

Tesekkurler Yasemin!Minikleri cok optum, cok sirinler masaallah!

Merhaba Saadet Sule'nin annesi(kusura bakmayin isminizi betul yada tuba gibi hatirliyorum, ama emin olamadigim icin bu isimlerden biriyle hitap etmedim)Sanirim Aslihan'nin gunlugune yorum yazarken blogger user ID'nizi giriyorsunuz blog.com'dan accountunuzun olmasi gerek yada anynomous olarak yorum birakabilme option i var onu kullanabiliyorsunuz. Seker hamuruna gelince ben Wilton'in seker hamurunu kullandim glycerine var ki bu alkol icermeyen birsey,ingredientta ben gelatin gormedim, agar vardi. Urun su http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?id=3E30CF4A-475A-BAC0-5F79E9BD5798B946&fid=3E32F5D4-475A-BAC0-5ACDEF3C679B08EE, art&craft magzalarinda bulabilirsiniz, yada online satin alabilirsiniz. Isterseniz internette kucuk bir arastirmayla kendinizde yapabilirsiniz, malzemeleriniz icinde glycerine ve agar olmasi gerekiyor!Saglicakla, bizde sizi ve Saadet Sule'yi opuyoruz masaallah cok seker:)