Thursday, March 04, 2010

Kizim yarin okuluyla Turkuazoo'ya gidecek. Baktik cok hevesli babasiyla gitmesine izin verdik. Dun izin kagidini imzalayip, ucretini ilistirdim cantasina. Yarin gidiyorlar, bende iznimden vazgecmis gibiyim. Esimde ne olacak atla deva degil ya gidip gelecekler diyor..Benimse "ya kaybolursa" ya oyle olursa ya boyle olursa gibi bir suru kuruntular zihnimde. Bende gitmeyi dusundum bu kez Asaf Ihsan bana zorluk cikaracak biliyorum, onu gozetmekden ziyade kardesinin pesinden kosacagim...Annelik ne zor sey!

Bugun kendisi inmek istedi asansorle,servise kendi binecekti"Dila kendisi iniyormus, annesi pencereden bakiyormus". serviste o inene kadar gitmis mi, nasi korkmus, ben nasi panik oldum, penecereden bakarken," nerdesiniz geldinizmi Aslihan'i aldiniz degil mi", diye sorarken.
" Yok biz okula geldik suan, iki kez caldirdik sizi, uyuyya kalmissinizdir diye dusunduk" dediklerinde endisemi anlatamam. Hemen asansore kostum, digeriyle inicem baktim zemini asagida duruyor gecen gunde tamirden gecmisti zaten, binmedim, bizim tarafdakini cagracaktim, baktim geliyor, icinden Aslihan cikti, korkmus, kalbi pit pit atiyordu, yuzunde endiseli bir ifade... Ben goturdum sonra okula...Iste biraz buda etkili oldu endiselerimin artmasinda. Gitsin mi gitmesin mi dusunuyorum hala...

2 comments:

nohut oda said...

gitsin kendi ayakları üzerinde durmayı öğretmeliyiz çocuklarıma..ona güvendiğinizi şimdiden belli edin..tabii gerekli telkinleri verdikten sonra..

Fikir İşçisi said...

şekerim sen bana cumaya toplanıyormuyuz diye sormuşsun tabi artık biliyorsundur cevabı:)bu aralar açmıyorum pek bloğumu ondan okumamıştım yoruma cevabını neyse artık. ayrıca öğrtmenleri başlarında olduktan sonra için ferah olsun onlar bizim gibi bakıyolar çocuklara ben herzaman rahattım o konuda ama hep dikkatli vede sorgulayıcıydım şartlardan emin olduktan sonra bence sorun yok ayrıca cevabında fazla yorum almak istemediğini söylemişsin yerim seni yorum okumak zormu geliyor hı?:)