Wednesday, March 03, 2010

Su

Dunden kalan, kahvalti oncesi mikrodalgada isittigim simit ve cay+labne...ben bayiliyorum bu ucluye:)) Keyifli keyifli oturuyorum ama elbet benimde oldu sIkIntim sabah sabah...

Uyandikdan hemen sonra"sular yok anneeee"sesiyle irkildim. Sular kesilmiyor normalde, cunku kontorlu, kartla dolum yapiliyor su saatine, bizim evdeki yedek karti gecenlerde kullandik, esimede soyleniyordum dolduralim karti diye. Neyse hasili kelam sular kesik ben kafa yenik, esimi aradim, her kadin gibi"demistim dimi"sersenisleriyle. Bilmiyorumda nerde satilir, nerden karta dolum yapilir.Allah'dan guvenlik denen birsey var sitede sagolsunlar varolsunlar gittiler aldilar geldiler karti doldurup getirdiler, birde su saatine yuklediler. Bir saat gecikmeyle suya kavustum sukurler olsun, Allah kimseleri susuzlukla imtihan etmesin, tasima suya mahkum etmesin... Dunyamizda hala tasima suyla is goren insanlar oldugunu dusununce ne kadar sukretsek az, iyiki bu imkanlar icindeyiz...

6 comments:

Ayşe said...

önce içten bir amiiiin...

oh iyi bari hemen halletmişsiniz de suya kavuşmuşsunuz...Hadi sana iyi keyifler canım :) afiyet olsun...

nohut oda said...

elektrik olmazsa olurda kısa bir süreliğine su gerçekten zor..
sevindim halletmenize..

Fikir İşçisi said...

arzuuuuu inamıyorum sana ya bu bloğun sana ait olduğunu niye daha önce söylemedin bana bıraktığın yorumu daha önce gördüğümde bazı insanların bloglara yorum bırakmak için hesap açtıklarını bildiğimden seninde aynı şeyi yaptığını düşünmüştüm ama arzuda bi blog açsa çok iyi becerebilecek bir duruşu var diye de geçirmiştim içimden ama nedense ismine tıklayıpta bakmak aklıma gelmemişti o anda, bu son yorumunu okuypta bu kim ki beni tanıyor gibi yorum bırakmış bi tıklayıpta bakim dedim biraz önce
aaaaaaaaaaaaaaaa bide ne görim bu bizim arzunun bloğu değilmiymiş ne diyim yani pes insan demmezmi benim de bi bloğum var gel beklerim diye bundan sonra takiptesin şekerim yorumlarımla seni ziyaret ederim bide bişiy diycem bu yorum kısmından kelime doğrulamayı kaldr yorumcular için çok eziyetli bişiy oluyor ben kaldırdıktan sonra bayağı iyi olmuştu
şekerim şimdilik hoşçakal :)öpüldün

Unknown said...

Aysecim:)

Nohut odacim, bende hep ayni seyi soylerim, ama sonuna Allah alistigimiz hic bir nimetten mahrum etmesinde derim:)

Ay Meltem, Allah iyiligini versin:)ne cok guldurdun beni.dile kolay 5 yili gecti blog yazmisligim. Ay ne biliyim iste soylememisim:$ ben oyle alemimdir biraz:))hep zaten blog degistirip duruyorum, bakiyorum blog tutuyor bu kezde isim degistiriyorum, yada sifre koyuyorum sevmiyorum populariteyi zannimca:))yaziyorum iste kendi halimde, beklerim sekerim her daim:))o dedigin olayi ozellikle koyuyorum junk yorum filan gelmesin diye...optum canim, cumaya gorusuyormuyuz ne ediyoruz haber verirsin dimi?

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Sen hatirlar misin? Sanirim 6-7 yil onceydi.Sadece birkac saatligine elektrikler kesilmisti New York'ta. Dunyada olay olmustu ana haber bultenlerinde:) Oysa ki benim guzel ulkemin her ilinde rastlanir bir durum. Sususzluk da elektriksizlik de cok zor. Rabbim kimseyi susuz, elektriksiz ve havasiz birakmasin.

Not: Canim simit demissin. Efe marketten alinma simitlerim var dondurucuda. Ama burnuma buram buram sokak simidi koktu. Ohhhh mis gibi eski kasar da olsun, yemede yaninda yat:P

Unknown said...

Ny'a ilk gittigim sene ben gitmeden once olmustu.Sanirim koca bir eyaleti kapsamisti o kesinti o yuzden cok yanki bulmustu, terorist atak mi diye:P Turkiye'de eskisi kadar degil Seyhancim. Geldigimden beri belki bir-iki saatlik kesinti oldu oda bir yada iki defa. Bir kerede sel felaketinde o donemde yasadigimiz ilce cok zarar gordugunden etkilenmis aksama kadar elektriksiz kalmistik. Ama ben lise donemlerimi hatirliyorum kesintisiz gunumuz, haftamiz yoktu...