Sunday, March 14, 2010

Ordan burdan surdan...

Yazdigim onca seyi sildim cunku ustunden nerdeyse iki hafta gecti:) Kizim Turkuazoo'ya gitti, cokda eglendi, bende cok memnun oldum bu duruma. Asaf Ihsan'la henuz cocugu olmayan bir arkadasa gitmistik, gecen haftalardan birinde cok zor bir gundu, bundan sonra cocugu olmayanlara gitmemeyi prensip edinebilirim demistim hatta:P

Gecen haftasonu ve bu haftasonu pek bir yogundu. Zaten her haftamiz yogun masaallah, yogunluk dedigim ise bir yerlere gitmek birilerinin gelmesi, ev icin yeni birseylerin gelmesi monte edilmesi vs vs durumlari.

Esim Persembe sabahi cikip Pazar aksam uzeri dondu konferansdan. Esimin babannesi kaldi bizimle. Hala bizimle. Yaslilar cok alem, bazen ciddi ciddi anlattigi bir duruma gulmemek icin kendimi zor tutuyorum. Ornegin; Mutfak balkonun caminin altindan salonun kiris arkadasinda kalan bolumundeki koltugun uzerinde ogle uykusu yapan babaanneye soguk gelip bogazini kotu yapabiliyor, hatta burnu akmadigi halde kendini nezle hissedebiliyor:)cocuk gibi bile diyemiyorum:))Rabbim her yasimizi hayirli etsin, ihtiyarlik, esini kaybetmis olmak zor seyler, insaallah bunlarla imtihan olmayiz. Insan kendine kalinca, kurcalayacak cok sey buluyor, bulamayinca hastalik turetebiliyor:)

Bu aksam esimin askerden arkadasi, esi ve kizi geldi, cok tatli bir aile. Cok keyifliydi dogrusu. ama cocuklar herzamanki gibi merkezindeydi herseyin:)Bugun ay menusunde"Kiymali borek, ispanakli borek(harikaydi), uyduruk tiramisu, truff,etmekli-patlicanli salata vardi. Yaziyorumki bir daha gelislerinde aynisini yapmiyim:)

3 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arzu'cum cocugu olmayanlara gitmiycem demissin hayirdir. Bu onyarginin sebebi nedir?

Unknown said...

Seyhancim, ifade eksikligi olmus. Bir onceki yazip sildigim postta anlatmistim sanirim. Arkadasin evinde cocuk olmayinca her bir yandan dekor amacli konulmus irili ufakli bir cok kirilacak esya fiskiriyordu. Kizcagiz cok rahat davransada ben rahat olamadim her an birsey kirilacak diye. Yoksa kastettigim buydu.

our twins of N.Y./SEYHAN said...

:) Bir onceki postunu okumadim. o yuzden yorumumu buraya yaptim.

Benim bu konudaki hassasiyetim malum. Basina gelen bilir. oyuzden cok duyarliyim boyle insanlara karsi. keskin bir sekilde "bir daha cocugu olmayan.....vs." ifadesini gorunce yazmak istedim.
Aciklaman icin tesekkurler...
sevgiyle kal.