Friday, November 26, 2010

Mim

Seyhancim,mim icin tesekkurler...samimiyetle yazmami istedigini soylemeseydin bilmiyorum bu kadar cabuk yazabilirmiydim:)

En sevdiginiz kelime; Merhamet

Nefret ettiginiz kelime;" Ben en iyiyim,benimki en guzel,en iyi" yi cagristiran ve devam eden cumle ve sozcukler...

Ne sizi heyecanlandirir?: Yeni baslangiclar,yeni sahip oluslar, yenilikler..

Heyecaninizi ne oldurur?:Talihsizce yapilan kaba saba davranisllar yada sarfedilen sozler..

En sevdiginiz ses: Sevdigim,ozlem duydugum herkesin herseyin sesi,doganin sesi...

Nefret ettiginiz ses: Kaba saba olan tum sesler...

Hangi meslegi yapmak istemezdiniz?: Kasap

Hangi dogal yetenege sahip olmak isterdiniz?: Resime yetenegim cok daha iyi olsun isterdim..

Kendiniz olmasaydiniz kim olmak isterdiniz?:Bir kiyas icinde olmadigimdan,kendimide hata ve kusurlariyla kabullenmis olmamdan oturu bu soruya kimsenin yerinde olmak istemezdim diyorum:)

Nerede yasamak isterdiniz; Aslinda Istanbul'da degilken Istanbul derdim kesinlikle, ama suan emin degilim NY'da diyebilirim,ama NY'da da Manhattan'da 5. caddede yasamak harika olurdu sanirim:)

En onemli kusurunuz; Insanlari cok fazla onemsemek, gereksiz insanlara gereginden fazla nezaket gostermek...

Size en fazla zevk veren kotu huyunuz; aklima oyle bir huyum gelmedi simdi,sanirim bu kritere uygun bir huyum yok:P

Kahramaniniz kim?:Bu sorunun cevabi cok felsefik bende...

En cok kullandiginiz kotu kelime: Catlak!

Suanki ruh haliniz: her an uyumaya hazir,miymiy kisilik

Hayat felsenizihangi slogan ozetler: Kendine yapilmasini istemedigin seyi baskasinada yapma,yasatma...Bir insanin yuzune soyleyemedigin hic bir seyi arkasindan soyleme...

Mutluluk ruyaniz: Insanlarin on yargi ve ard niyetlerinden siyrilmis bir dunya....

Sizce mutsuzlugun tanimi: Menfi olan her dusunce bu duruma kapi aralar..

Nasil olmek isterdiniz: En hayirli bir sekilde,bunun yolunu yontemini bilemedigimden secme sansimda yok:)

Oldugunuz zaman cennete giderseniz Allah'in size ne soylemesini istersiniz?: Bagislananlardan olup selamet icinde cennete girecek olmami...

1 comment:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Canim bu kadar cabuk cevapladigin icin sagol...
Insanlari gereginden fazla onemsemek maddesini bende yasiyorum. Ahhh bu huyumu bir turlu torpuleyemedim(( O kadar cok da kazik yedim!

Fistigimla yakisiklimi op benim icin:)