Sunday, November 07, 2010

Yesil Alanlar...

Pazar gunleri programimizi cocuklarla birlikde Anadolu Yakasi'nin farkli yerlerinde yuruyuse cikip, sonrasinda bir yerde yemek yiyip eve donmek olarak olusturduk...

Ilk hafta Mihtibat Korusu'na gittik...O aksam coook erken bir saatte uyuduk ailecek,temiz hava carpti bizi...

Ikinci hafta Tema Vakfi Vehbi Koc Parki'na...Bu kez hemen eve gelince hemen uyumadik,sanirim bunyemiz temiz havaya alisti:)

Ucuncu hafta yani bu hafta Kucuk Camlica Korusu'na gittik, ama orayi cok kalabalik bulduk...Sonra biraz da Fethi Pasa'da yuruyelim dedik, koruya girdik, yyuruyecegiz,aa baktik bir cafe, restoran kismindan ayri, aslinda niyetimiz restoran kisminda birseyler yemekti. Kizim kafeyi gorup cok aciktigini soyleyince, restoran kisminda degilde kafede birseyler atiriralim dedik. Benim mecburi tercihim Kumpir oldu, Esim ve kizim doner yemek istediler...Kumpir sirasi nisbeten daha cabuk geldi, ama doner sirasi felaketti, Ben kumpirimi bitirp, iki cocugu masada nasil oyalacagimi sasirip, birde ruzgardan dolayi donmaya yuztuttugum bir anda, esimin telefonundan sonra bu eziyete son verip dogru araba gittim, esimde, donerleri alip geldi... Kizimla arabada yediler donerlerini...Bu denli eziyetli bir bekleyisden sonra, ne doner guzeldi,ne de benim yedigim kumpir kumpirdi...Restoran kisminda da her zaman yemegi cok beklemisizdir, birakin yemegi tatlilarimiz bile kac zaman sonra gelmistir ayni mekanda...Neden bu kadar aksak, ne den bu kadar yavas ve bosvermislik var calisanlarda anlayamiyorum...Bir daha gidermiyimhic bilmiyorum ama bugunku dusuncelerim aklimdan ucup gitmezse bir daha orda yemek yyemegi dusunmuyorum...Bogaza nazir Messt'e gitmekden yana olacak tercihim ...

No comments: