Tuesday, August 16, 2011

Guzel Iftar:)

Aslinda disarida bir yer ayarlamistik iftar icin...son anda evde hazirlik yapmaya karar verip iptal ettik, cocuklarla buyuk bir ihtimal ki rahat edemeyecektik,,,

Iftar menusunu olusturmak ve yapmak cok vaktimi almadi, 10 bucuk gibi girdigim mutfakdan 12 bucuk olmadan ciktim...2 saatten az surdu..Kendimi cok frenledim menuyu eklemeler yapmamak icin...2 saatin sonunda ortaya cikanlar; Patates corbasi, Zeytinyagli enginar, Barbunya Pilaki(icine bir onceki gunden kalma domates sosu ilave etmeseymisim harika pilakilerimden biri olacakmis),sade pilav, Dalyan Kofte(kofteyi o vakitte pisirmemistim pek tabi, dolaba koyup, iftara yakin pisirdim), Salata malzemelerini dograyip ayri kapllarda budolabina koydum..Iftara yakin papates puresi icin patates hasladim, birde corba"ya yetmezse"endisesiyle cora yaptim ki sonradan bosuna yaptigimi anladim:) Bir gun onceden kadayif tatlisi yapmistim, dondurma esliginde cayin yaninda servis ettim. Iftariyeliklerde ise; cekirdekleri cikarillip bademle doldurulmus hurma, cevizli uzum pestili sarmasi ve peynir cesitleri...Disaridan siparis ettigimiz, findik lahmacun ve cig kofte(abimler yurtdisinda yasadigi icin burdaki lezzette bulamayacaklarini dusundugumden menuye ekledim:)

Cok sukur her biri cok begenildi, salata ise tam bir saheserdi:)Domates kabuklarini zeytinyagi ve sarimsak ekleyip rondodan gecirmek ve bunu salatalarda kullanmakla ne iyi etmisim dedirtti:)ama ne varki iftar oncesinde muhabbet hazirlik asamasinda muhabbet derken, fotograf cekmek aklimin ucundan bile gecmedi..Sadece hafizamda cok cok guzel hatirlayacagim sohbetle esliginde iftar ve harika hediyeler kaldi...


No comments: