Friday, December 09, 2011

Alisveris:)

Bugun cok sukur araba mesafesinde yerlere gittik oglumla:) Once eve yakin yerlerdeki magzalara girdik ciktik. Benetton'da indirim vardi, bir kac bisi aldik ciktik.Eve donduk namaz icin, sonra daha uzakca oldu yolumuz. Zara'ya gittik. Ordan da hediyemi aldik, birde kizima daha once aldigim bir kiyafetin kemerine ilave delikler actirdim. Bunu alirken yaptirmak daha hos olurdu ama unuttum o an, aklinizda bulunsun bir kiyafetmi aldiniz cocugunuza denedikden sonra kemere ilave delik mi gerekiyor kasada yapiyorlar bu islemi. Eve donus yoluna girdik. Eve yakin cigkofte aldigimiz lokantaya ugrayip eve donduk:)Benim oyledir alisverislerim hizli. O yuzden ya yanima bir arkadas alayim cikayim, saga sola bakalim bakalim olamiyorum. Ne alacaksam ona odaklanip alip cikiyorum. Ama ya aklimda belli bir sey varsa ona yakin yada aynisini bulana dek alisveris turlarina devam ediyorum. Ben sanirim klasik her seyi karis karis bakan, her askiyi buyuk bir merakla cikarip bakan, her rafi kontrol edip aralardan guzel parcalar bulanlardan degilim:)arada iste denk gelirse, geneldede kaygisizca bakindigimdan oturu denk geliyor herhalde:)Bir yer icin cikmissam evden, ikinci yere kolay kolay gitmem gidemem. Bir isi planlamissam ikinci ek bir isi katamam yanina katarsamda mutlu olmam cogu zaman... Iyi mi kotu mu bilemiyorum ama alisverislerimde yanimda esim haricinde kismeyle rahat edemiyorum:)

No comments: