Monday, December 19, 2011

Gecen hafta kosturmaca icinde gecti gitti... Cuma komsularla bende toplanacaktik. Sanirim en hizli temizlik yaptigim gundur:)kosturmaca icinde gecen bir gundu. Esse'den 5 liraya aldigim cupcake stand bir harikaydi:)Puf pastalarin bir kismini bu standa yerlestirdim, cok sirin durdular:)Puf pastalar ayrica en cok begeni goren kismiydi ikramlarin:)

C.tesi gunu avize bakmakla gecti. Aslinda amanda aman gezinmedik, uc bes dukkan gezmek bile bizi daha dogrusu esimi yordu. Sallondaki avizenin ampullerin disindaki dekor kismini arkadasimin oglu top atip catlatmisti. Bir digerinide ogllum kirmisti. Sadece bir tane ve daha buyuk ebatta olanini bulduk, ama ne kadar aradiysak fabrikasinada gittiysekde bulamadik. Belki mahalle arasindaki avizecileri gezinseydik bulunabilirdik.Esim ayrintili aramayi sevmediginden elmecbur yeni bir tane aldik. Icime sindimi sinmedi. Aldigimiz diger avizeden daha pahali olmasi onu icime sindiremez elbet. Evdeki mevcut duzeni muhafazayi seven bir yapim var. Diger avizeyi cok daha fazla severek aldigimdan belki, halada kirilan parcalarini bulmak icin yeterince caba harcamadigimizi bosu bosuna bir avize daha edindigimizi dusunuyorum.Zamanla alismayi umuyorum yeni avize durumuna...

Pazar gunu Tepe Nautilus'da bir Esse kabusu yasadim. Bir urunu begenip elime ulasmasi 40 dk surer mi surdu. Cok asabim bozuldu. Gordumki kalitesiz calisanlari, isguzarlarda ayni zamanda! Birsey yapmayip yapar gibi gorunen ama elini bile kipirdatmayan insanlar! biri haric. Yarim saat bekledigim urunu 5 dakika icinde depodan getirtti. Hediye paketi yapan ayrica deli etti. Kiz tam ucuncu hediye kagidini kutuya gore kesmeyi basarabildi,diger iki guzelim kagit cope birde burusturularak atildi. Ebatlarini ayarlamamasinin faturasinida benim sanssizligima kesti. Bende cok sansli oldugumu hic boyle birseyin basima gelmedigini soyledim. Sonra kendi sanssizligindan yakindi. O zihniyetlle sansinin donmeside zor zaten! Neden mi o kadar bekledim cunku inatla begendigim urunu almak istedim!Dun Esse'ye sikayet emaili attim, umarim gerekeni yapmislardir, halihazirda cevabi bir email almadim...

Dunku Esse sinir harbinden sonra bugunde mutfak muslugunun yol actigi sizintiyi, cop atmak icin actigim dolabin zemininde suyu gormemle farkettim...Sitenin ustasi geldi. Muslugun arizali oldugunu,spiral hortumlarin oksitlenme yaptigini soyledi. Aksam esimle Praktiker'in onunde bulustuk,musluk alip eve geldik. Esim yapti muslugun tesisatini. Praktikerdeki satis elemaninin yol yordam gostermesi sayesinde:)Tarif etti nasil yapacagini. Anlatimindan hic zor gorunmesede eski muslugun oksitlenme yapan vidasi cok ugrastirdi esimi. Tesisatci degil ama baya bir tamirci ciragi kivamindaydi. Inanilma bir sekilde hangi borudan geldigini bilemiyorum kapkara bir su geldi uzerine. Umarim musluga o pis su gelmiyormustur oncesinde. Igrendim cok, iyyk.Uzun zamandir kullanisini begenmedigim muslugun gonlume gore baska bir muslukla degistigi icin mutluyum:)

2 comments:

New York'tan said...

Arzu'cum ya ben blogunu bilmiyordum ,ne ayip di mi :)

5 tlye cupcake stanti cok sanslisin :)

Hadi biz burada calisanlara cok yavas diyoruz da oradakiler demi oyle oldu :)

Unknown said...

aa Seymacim gercekden:))) standa kek kotup bir fotograflyim yakin zamanda:)5 iraya gore hele pek pek hos birsey:)

Seymacim maalesef isguzar insanlar cok. Yilin sadece bir ayi bu denli yogun calisiyorlar, tempolarina bakilirsa yogun demek garip kaciyor:)