Thursday, December 22, 2011

Antibiyotik kullanimi..

Sali gunu aksam cayi demledim, bardaklari hazirlladim sehpayi cikardim. Sonra tatlilari getirdim. Komsumun yaptigi ayva tatlisi bir guzel yedik esimle. O televizyon izliyordu, bende sabah erken kalkmanin mahmurluguyla koltukda kivrildim..9 gibi uyuya kalmisim esimde diger koltukda...gece yarisi 12 bucuk gibi uyandim, coookdandir demlenmis olan caydan koydum kendime, yaninda da iki kurabiye yedim:)2 gibi uyudum. 7 gibi kalktim. Esime hemen sag azi disimin yanak kisminda bir yara oldugundan halihazirda disimde apse oldugundan bahsettim. O da bana gecen yaz dis apsesi icin doktorun verdigi antibiyotikden verdi bir tane. Ben kendimi tok gibi hissettigimden birseyler atistirip ilaci oyyle alayim diye dusunmedim. Bir sure sonra mide bulantim oldu. Yataga gidip uzandim. Sabah saatin 10'u cocuklar coookdan uyanmisdi. Ama beni yatakdan spatulayla ancak kaziyabilirlerdi o derece yapisiktim. Kalkmaya yeltendigimde midem bulaniyordu. Cocuklar aclikdan olmeden biran once kalmaliydim, kendimi zorladim. Oglanin aksamdan kalan bezini degistirdim. Kizima kahavlti icin ne istedigini sordum, oglumada her sabah istediginden pisirmek icin mutfaga koyuldum. Lavas icin hamur yogurdum. Sonra banyoya kostum istifra ettim,. Elimi yuzumu yikadim, mutfakdan bir cubuk kraker paketi aldim, birazini ben birazini cocuklar yedik. Mutfaga dondum, Lavasi biraz pisirip icine kasar rendesini koyup katladim, tavaya koydum, altini kapattigimi sanarak yataga gittim. Esimi aradim, kayinvalidemi aradim, Ikiside hemen hemen ayni anda geldi, ben o sirada yine banyoda istifra etmekteydim. Aile hekimine gittik, durumu anlattik, antibiyotik ac karna alindigi icin dokunmus dedi. Birde 1000 mg'lik bir antibiyotik ictigim. Nerdeyse bir yil boyunca 5 tane hapi ya yutar ya yutmam o gun iste seytan durttu sabahin nurunda!Doktor geldikden sonra yine istifra ettim, buarada bagirsaklarimda bozulmustu. Doktor hem mide hem de bagirsak icin ilac verdi, yarina birseyinizin kalacagini sanmiyorum, ama egerki devam ederse hastaneye muracat edin dedi. Cok sukur Carsamba gunu aksama kadar yat kalk yaptim arada komsularim geldi. Derken gun bitti. Bugun binlerce sukur dunku o halsizligi o istifralari yasayan ben degilmisim gibi.. Iyilesmeme vesile olanda nerdeyse bit kadar bir medpamid birde annemin Eylulde gonderdigi ama gecen haftasonu acmadan ona getirdigim ortaboy bir bidon kivamindaki siseden bana ne olur ne olmaz evde bulunsun dedigi kizilcik marmelatiydi...Allahim hayatimizdaki hic birsey ama hic birsey tesaduf olamaz bana bir kez daha gosterdigin icin sana binlerce kere sukurler olsun:)

2 comments:

gunlukcugum said...

Gecmis olsun arzu!zor bir zamanda bile cocuklari doyurmaya calismak ... Annelik bu...

Unknown said...

Sagol canim...kesinlikle hastalikdan ziyade cocuklara yetememek insani uzen..