Friday, December 23, 2011

Bebek ziyareti..

Uzun zamandir Gunesli Gunleri ziyaret etmek istiyordum. Biz bu yakadan ev alip tasindikdan sonra onlarda bize yakin bir yerden evsahibi olmuslardi. O zamanlar ev ziyareti gibi dusunmustum. Sonrasinda bebis haberi alip, bebisin dogumunu bekledim. Derken uzunca bir vakit gectikden sonra dun aklimdaki bu ziyareti gerceklestirmis oldum.Masaallah oglusuda kendiside cok tatli. Her ne kadar Asaf Ihsan'la gitmekden cekindimsede bu ziyarette O'da benimleydi. Cunku daha oncedende tecrube edindigim birsey bebekler nedense ekseriya 3-5 yas grubu cocuklardan cekiniyor, urkuyor. Hatirliyorum komsumun kizi dogup etrafindaki yuzleri semeye basladiginda beni ne kadar cok seviyyorsa Aslihan ve Asaf Ihsan'dan ozelliklede Aslihan'dan cok urkuyordu. Cunku Aslihan onu her seferinde bir kerecikde olsa kucagina almak istiyor bu kucagina alislarda O'da kendince bebek hissiyati ve icgudusuyle rahatsiz oluyor, annesine yada bana dogru bakip yaygarayi kopariyordu. Ne zamanki emekledi, yurumeye basladi Aslihan O'nun en cok sevdigi kisi oldu. Hatta su siralar Aslihan'in okuldan gelisini sabirsizlikla bekliyor her nasilsa o saati hissediyor gibi bize gelmek istiyor ve O'nun zile basmasini sabirsizlikla bekledigini surekli kapiyi gozlemesinden anliyorum. Dun de bu anlattiklarimin basindaki duruma benzer bir durum gozlemledim.A'nun oglu da Asaf Ihsan her Ona yaklastiginda hatta yanina yakin oturdugunda yada yada yanindan gececek oldugunda bir sekilde vucud diliyle bu rahatsizligini belli etti:))Ama biz o anlari kahkahalar esliginde izledik. Pek tabi sadistce degil:)Sadece cok sirin geldi o halleri, bebeksel icguduyle kendini guvende hissetmek istemesi..Allahin yarattigi varliga kattigi farkli bir hosluk farkli bir sirinlik:)Bu yil bitmeden aklimdan gecirdigim baska bir bebek ziyareti daha var iste o zaman napsam oglumu bir yere mi biraksam yanima yardimci birini mi alsam kara kara dusunmekteyim:)

1 comment:

nohut oda said...

yenı bebek zıyareti pek zevklı olur sadece seversın koklarsın ohh:))