Tuesday, January 03, 2012

Yemek yapmak yada yapmamak butun mesele bu:)

Aksama yemek yapmamak su gunlerde in olmus gibi. Cok merak ediyorum ben mi cok becerikliyim bu durumu gordugum insanlarda fazladan bir rahatlik mi var...Sasiyorum aksami basit bir sebze yemegi ve yogurtla gecirebilenlere. Pek tabi saglikla ilgili sorunlar yasayanalri kastetmiyorum. Ama her saglikli bireyin aksam yemegi menusu icin, bir corbayi, etli bir ana yemeyi(ben et yemiyorum ama proteinli bir sey yenmesi bakimindan onemli, ben baska turlu hallediyorum bu isi)basit bir sebze yemegi yaninda pilavi ve yogurtlu yada yesillikli (tercih meselesi) bir salatayi hak ettigini dusunuyorum. Hatta hatta aksam cayin yanina bir tatlida olmali diye dusunuyorum. Cogu zamanda yapiyorum. Cok nadiren de olsa yemek yapmaya usendigim, erindigim gunler oluyor, o gunlerde de disardan yiyoru hem bana hem ev halkina degisiklik oluyor. Ama ya ben artik cocukluyum, ben artik iki cocukluyum gibi yemek yapmamak uzerine kurulan mazaretleri hos bulmuyorum. Bence insan durust olup ben bugun yemek yapmak istemedim diyebilmeli. Yemek yapmamayi yapamamayida bir marifet gormuyorum ayrica, ama oyleki son donemde yapamamak pek bir moda. Ne kadar cok yemek yapamiyorsa bir kadin o derece entel. Ben az entel alayim ama cocuklarim aksam yemeklerinde masaya oturduklarinda guzel dolu dolu bir masada yemek yiyerek,yada yemeyerek:) ama hic degilse bunu gorerek buyusunler istiyorum. Cok sey mi istiyorum?

2 comments:

gunlukcugum said...

Çok ilginc ! Amerika'daki yeni anneler evde yemek yapmaya başladı . Turk
Anneleri lokantada yemeye başladı! Her turkiyeye gelişimde artan lokanta fastfood bosuna değil
Arz talep meselesi(
Biz sadece haftasonu gidiyoruz orasida taci)

Unknown said...

Emine durum dedigin gibi, ama bizim aydin anneler(!) maalesef tek cesit yemek yapmayi marifet saniyor en cok da buna bozuluyorum..