Tuesday, January 10, 2012

Hastalik gunlugu...

Evet gecen posttan sonra gecirdigim gribal durumun ayri ayri safhalarina girip ciktim. Bakteriyel olmadigini tahmin ediyorum, cunku antibiyyotik igneler rahatlatmiyor. sadece vucut direnci arsin diye vuruluyorum. Cok enteresan bir virus turu. Kac gunlerdir beni halden hale sokup cikardi. Once ses kisiklgiyla basladi. Sonra vucud kirginligi, eklemlerde ve kaslarda agrilar. Daha sonra sadece bacaklarda dayanilmaz siddette agri, hatta bir ara acaa bende romatizma mi var, boyle mi agri yapar diye de dusundum. Ilk gun vucud agrisindan, ikinci gun restless leg modunda bacaklarimin agrisindan uyuyamadim. Bir sonraki gun tamam bitti gecti bacaklarim da artik agri yok cok sukur derken, oglum da hastalik belirtileri basladi. Onu doktora goturduk geldik. Bu kez bende burun akintisi basladi. Su omru hayatimda bu kadar burnu akti mi bilemiyorum. Siril siril akan nehir gibiydi..Buna ek olarak oksuruk nobetleri, suan karnimda kas agrisi olarak halihazirda duruyor.Gecesinde geniz yanmasi, sonra agrilarimdan mutevellit cok aglamamdan acilan bir burnum,bu kez ici yanan bir burna donustu. Bu defada genizdeki ve burnumdaki kuruluk ve yanma hissinden uyuyamadim. Bir yandan da tansiyonum dusup yatakdan kalkamadim. Sabah esim banyoya getirdi, kahvaltimi yatagimda yedirdi. Ama oyle bir seyki cignemeye mecalim yoktu. Igne vurulmaya gittik, sonrasinda acik havanin da etkisiyle bir ferahlik geldi icime. Corba icmeye bir yere gittik. Sonrasinda daha bir kendime geldim. Eve gelince uzandim ettim. Baktim kendimi iyi hissediyorum, evi supurdum, sildim, tozunu aldim, lavabo ve kuveti camasirsuladim.esimle mutfaga girip yemek yaptik. Suan hali hazirda vucudumdaki halsizlik hali devam etmekde ama ben bu duruma binlerce kere hamd ediyorum. Rabbim dermansiz dert vermesin kimselere. Bu arada yardima gelmek isteyenleride birbir geri cevirdim, gelipde bizden virusu kapip hasta olmalarinin bir manasi yok. Bir ara eve yardima birini cagirsam diye dusundum, onuda esim istemedi. Kadincagiz bizim yuzumuden hasta olup gittigi islerden mi kalsin dedi. Ama Rabbime binllerce sukur, kendim oturup, kendim kalakabiliyor, yemegimi yiyor, namazimi kilabiliyor, cocuklarimi doyurabiliyormuyum harika olan bu...

2 comments:

Deli Anne said...

geçmiş olsun sana da.. garip virüsler atakta şu sıra..

Unknown said...

tesekkurler Deli Anne:)