Wednesday, May 16, 2012

Her hafta bir digerinden daha yogun geciyor...Gunler bitiyor, aylar gecip gidiyor, mayisin bile yarisini devirdik baksaniza...

Gecen haftasonu misafirlerimiz vardi...Esimin taaa liseden arkadasi, NY'dayken cekirdek ailemizin bir uyesi gorurduk hatta onu:)Kizimin ustunde oz amcalarindan daha cok hakki vardir diyebilirim rahatlikla...Zaman icinde biz Turkiye'ye donduk,kizimin K. amcasida evlendi:)esi Polonyali..ne yalan soyliyim kizla NY'dayken tanistigimizda pek sevmemistim, o zamanlar dating halindelerdi:).Belki cok ayakustu gorustugumuzden... Bu haftasonu birlikde kahvalti yaptik disarda bir mekanda...bol bol sohbet etme imkani bulduk S'la..Sonuc= insan bilmedigini sevmezmis:) Konustukca daha cok sevdim, muhabbet ettikce iyiki kahvaltiyi organize etmisiz, ertelememisiz dedim.. Ingilizce konusmayida cok ozlemisim buarada:)

Haftasonu guzel gecti, haftaici ise hastalikla...Ben uc gundur nane molla halerdeyim...bogazim fena..bugun doktora gittim, feciydi hali...beta..antibiyotik kullaniyorum. Metalimsi bir tadi var..

Goz doktorunada gorundum buarada sol gozumde tembellik var ve kalitsal bir durum...Kucuk yaslarda tedavisi mumkun. Hani 6 yasinda doktora goturulmesem tamam diycem o doktora ne demeli bilmiyorum sol gozum bu tembellikden oturu 70% goruyormus.Kucuk yaslarda tedaviye cevap %100. 10 yasina kadar boyleymis en azindan... Daha oncede gorunmustum goz doktoruna inanmamistim acikcasi iki gozum arasindaki numara farkina. Simdiki gittigim 30 kusur yillik bir doktor olunca ve esimin gozunden gecirdigi rahatsizliga tam teshis koyunca pek guvendim dogrusu...Haftaya cocuklarida goturucez bakalim,kalitsal olunca onlarida bir gostermek icap etti. Kizimda boyle bir durum olmadigina nerdeyse eminim, ama oglani bilmiyorum. Cunku kizimin NY'daki muayneleri iyiydi..Su yontem varmis tedavide, haftaya muayneye gidince sorucam bakalim doktora olabilir mi bana, 100% gorme orani olurmu sol gozumde de...Allah'dan herseyin hayirlisi...Ne guzel yaratilmis ki, bir goz daha iyi goruyorsa digerinide idare ediyor, gorme kalitesi daha yuksek olandan bakiyoruz dunyaya...Hamdolsun bizleri mukemmel bir sekilde Yaradan'a, ya hic goremeseydim?

4 comments:

gunlukcugum said...

Son cumlene Allah korusun diyorum! Insallah tedaviyle gorme oranin artar.gecmis olsun cok...

nohut oda said...

gecmıs olsun şükredecek o kadar cok azamız gözle gormedıgımız şeyler varkı..

our twins of N.Y./SEYHAN said...

cok gecmis olsun Arzu... Yaradanima ne kadar sukretsek az, kesinlikle!...

Unknown said...

insaallah Eminecim..

tesekkur ederim Gulcan..

Seyhancim oyle kesinlikle,hamdolsun her halimiz uzerine..