Sunday, September 23, 2012

Bir Pazar Gunu...

Yusa Tepesine ciktik bugun...Kitabi soyle bir karistirdim bayildim, kizimin yasina uygun cok guzel dualar:)
Insanin gonlune ferahlik veren seylerden biride denizi seyredalmak, ben hernekadar burda tlfnun kamerasina bakiyor olsamda bol bol denizi seyrtettigimiz bir gundu:)
Oyle guzelki onlari izlemek. Hele ziyaret sonunda oglanin yol ustunde gordugu balikciyi aklina dusurupde"ben cok aciktim, benim cok acil balik yemem lazim!!!"demesi yokmu hala yuzumde kocaman bir gulumse olusturuyor:)
Balik boyle yenirmis:)
Kisa gunun kar'i esim hala inanmasada gumus olduguna benim inancim tam saticiya:)
Yoros Kalesi'ne ciktik da cikmasina, ben an itibariyle yorgunlukdan oluyorum...Marmara ve Karadenizin birleesme noktasini goruyorsunuz, manzara harika!


No comments: