Monday, September 24, 2012

Cikolatali Puding

Kek, kurabiye gibi seyleri saymazsak gunlerdir tatli yapmiyorum . Bugun canim  cikolatali puding cekti. Hazir toz paketlerden alip yapmaktansa evde cikolatalayla yapabilecegim bir puding tarifi aradim. Su tarifi cok begendim. Yalniz harfiyen uyguladigimi soyleyemem. Yumurta sarisini 2'ye dusurdum. Cikolatayi biraz daha fazla tutup, sut miktarini ve kakako oranini 2 kati kadar arttirdim. Sonuc; harika mi harika bir cikolatali puding! Evde pisirdigim pudingler nedense cocuklar tarafindan pakettekiler kadar ragbet gormez ..daha cazip hale getirmek icin susleme kisminda bonibonlar  kullandim-bu bonibonlari gecende ig de bir arkadasin cupcake suslemesinde gordum ve cocuklar icin cok ikna edici ve sevimli olduklari kesin!

Cikolatali pudinglerden iki kase yedim...Mutluyum:)

No comments: