Tuesday, September 25, 2012

Oglumun zekasi farkli calisiyor, neden boyle diyorum bazen en basit seyleri zor algiliyor, en karmasik anlasilmaz seyleri kolayca kavriyor:) Bazende olaylara en olmadik yerinden yaklasiyor:) Ornegin bu sabah. Kirkyilin basi erken kalkmis baba kisisi sabah namazina gider. O vakitte uyanan oglum, babasini evin hic bir yerinde goremeyince yanima gelir topladigi tum endisesiyle:)
-annnneeee babam kacmisssss:)) ufacik tefecik gozler olabildigince acilmis saskinlikdan apisip kalmis, aklima geldikce hali,guluyorumda guluyorum... uzgunum oglum ben butun gun senin baban kacmis endisene guldum durdum:)komiktin cunku:))

Hele gecenlerde yasadigimiz sey beni gulmekden yerlere yatirdi:) Esimi hemen her sabah ise ugurlarim, ugurlamasam bile yari uyanik olurum vedalasiriz... O sabah yanagima bir buse kondurmamis beni uyandirmamak icin:)Ama oglan uyanikmis meger, babasinin beni opup opmedigini gozlemekde:) Koca kisisi evden cikar cikmaz yaygarayi kopardi bizimki:)
-aannneeee babam seniiii opmeddiiii, anneeee babam seni opmeden ise gitttiii!!!!seni opmedi!!!:)

Hemen uyandim esimi aradim, ah unutmussun beni opmeyi, birileri cok dert edindi, ruhsal bunalima girdi:)

Yani boyle bizim evde babanin her hali sIkI takipde baba hic bir aliskanligini birakmamali, aliskanlik edinmedigi seyleride yapmaya kalkismamali yoksa buyuk sorun:)

2 comments:

gunlukcugum said...

))))))

melda said...

:)) aynı olay bizde de var. bir kaç defa eşimi apartman kapısından geri çağırdık, o derece ağladı :) algıları açık çocukların maşallah..